מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דם ברוקאורי24/04/2012
שלום רב
אני בן 38
אני כבר כ חודשיים מבחין בדם ברוק בוקר, ויש לציין שזה הופיע כל הזמן בבוקר, והיום במקרה הופיע גם במהלך היום, בצבעים שוניים גם כהים צהבהים וגם בצבע אדום.
הייתי לפני כחודש אצל רופא א.א.ג ולא מצא כלום, כמו כן הייתי אצל רופא שיניים ושלל בעייה מהחניכיים.
כמו כן אני לאחרונה מרגיש כאילו הגרון שורף לי, ומרגיש צרידות קלה, וכמו כן מרגיש שיש לי יתר רוק בפה.
חשוב לציין שלפני כחודשיים נטלתי תרופה בשם - ברקסין 7 כדורים בלבד, האם יש השפעה לתרופה זו על מערכת העיכול ?
יש לי צילום רנטגן לחזה ולסינוסים בעוד מספר ימים.
אני ממש חושש ודואג נא עזרתכם, מה יכול להיות הסיבה לדימום, וממה זה נובע ומה אני אמור לעשות בדיקות אחרות.
אני ממש רוצה עזרתכם, ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם ברוק - תגובה
פרופ' דורון זמיר25/04/2012מה שאתה מתאר אינו נשמע כרפלקס דם מהקיבה, האם הצואה שחורה? לא שמעתי על ברקסין, אולי מדובר בנקסין? אם מדובר בNSAID לכאב גב אופרקים זה בהחלט יכול לגרום לכיב בקיבה או בתריסריון ולדימום קל, אך קשה לי להאמין שימשך שבוע ויתבטא כהמופטיזיס, הגע גם לגסטרואנט. להתרשמות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך דם ברוק
אורי25/04/2012שלום לך ותודה מראש
הצואה בצבע רגיל, חום , התרופה שנטלתי היא בשמה הלועזי:- PIROXICAM AS BETA- CYCLODEXTRIM, נגד כאבי כתף,
ממה הדימום יכול להיות ? ואיזה בדיקות בדיוק אני חייב לעשות?
נא עזרתך
ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

