מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פענוח בדיקת דרכי עיכול עליונות Upper GLפרופ' דורון זמיר24/04/2012
פענוח בדיקת דרכי עיכול עליונות Upper GL ו אסתרית « הודעה נוכחית
אתמול עברתי בדיקת גסטרוסקופיה להלן סכום ממצאי הבדיקה :
ושט:נבדק לכל אורכו ונמצא תקין
קיבה: נסרקהובוצע תרגיל היפוך קפל מעט מעובה באנטרום נלקחו דגימות בקע סרעפתי .
תריסריון: הבצל תקין חלקו השני תקין .
שאלותי מתייחסות לסריקת הקיבה,
א. מהו תרגיךל היפוך?
ב.מהו קפל באנטרום ומה יכולות להיות הסיבות /גורמים לעיבויו
ומדוע היה צורך ללקיחת דגימות.
אני אמורה כעת להמתין כ3 שבועות לתשובות הביופסיה מכניס ללחץ שפועל לרעה על המעי הרגיז שלי על לחץ הדם והסוכרת מהם הנני סובלת
אודה לכם אם תמהרו להסביר לי מה קורה????????.
חוסר ידיעה והמתנה ארוכה מזיקים לי יותר אני זקוקה לפרטים כדי להירגע. תודה מראש אסתרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח גסטרוסקופיה - תגובה
פרופ' דורון זמיר25/04/2012איןלך מה להתרגש, תרגיל היפוך הינו סיבוב המכשיר בקצהו על מנת לראון את חלקה העליון של הקיבה וביחוד הפונדוס היטב, זה גם יכול לתת פרספקטיבה נוספת על הקיבה כולה.
קפל מעובה-ממצא שכיח, בד"כ סתם התרשמות סובייקטיבית או דלקת, לכן הביופסיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבחנת דרכי עכול עליונות
אסתרית03/05/2012תודה על תשובתך המרגיעה. מאחר ואני סובלת מכאבים ותחושת רעב מתמדת.
לוקחת נקסיום פעמיים ביום, נמנעת ממזון "כבד" מטוגן וכד מקפידה לאכול כמויות קטנות מס פעמים ביום מה שאמור אף לאזן את הסוכרת אך בפועל הסוכרת אינה מאוזנת והרעב=כאבקיים . מה עוד ניתן לעשות בשלב זה בטרם קיבלתי את פיענוח הבדיקה הנ"ל. בתודה מראש אסתרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבחנת דרכי עכול עליונות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/05/2012עם סוכרת יתכן בעיות עם קצב התרוקנות של הקיבה.
יש להפנות שוב ולדון על אפשרות זו עם הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח גסטרוסקופיה
אסתרית15/05/2012תודה רבה . מזל שיש את הפורום ורופאים כמוכם שיודעים להרגיע בהסבר קטן ופשוט בשפת העם . ישר כח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

