חוסר תיאבון ועימלאז מעט גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר תיאבון ועימלאז מעט גבוה
    רונן
    25/04/2012

    שלום רב,

    אני בן 23. ברקע דלקת הוושט (אני מטופל באומפרדקס). יש לציין מזה תקופה ארוכה שאני סובל מחוסר תיאבון, בחילות, גיהוקים ורגישות ברום הבטן. בבדיקות מעבדה יש עלייה קלה בערכי עמילאזה בדם באופן כרוני עם רמת ליפאז תקינה. אולטראסאונד בטן תקין! יש לציין כי הייתי אצל רופא גסטרואנטרולוג שהמליץ לי לקחת תרופה בשם "קראון 10,000" במשך כחודש ואח"כ לחזור על בדיקות הדם כולל רמת עמילאז. למעשה, אני נוטל את התרופה 3 פעמים ביום במשך כ- 10 ימים, אך לצערי בינתיים אינני חש שיפור משמעותי ברמת התיאבון.

    מה עליי לעשות וכיצד עליי להשלים הבירור? האם US בטן תקין שולל בעיה לבלבית???

    תודה ואשמח לקבל תגובה בהקדם!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר תיאבון ועימלאז מעט גבוה - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    26/04/2012

    הסיפור אינו נשמע מדאיג, עד כמה גבוה העמילז (רמת עמילז תקינה בשתן יכולה לאבחן מקרועמילסמיה שפירה בדם=אגרגצית צברי עמילז) כדאית התרשמות גסטרואנטרולוג ובדיקה לשקילת צורך בכלל בהמשך בירור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו