שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות
    אלכס
    02/05/2012

    שלום .
    אני סובל מרפלוקס כי שבע שנים. יש לי בקע סרעפתי קטן-כי 2 סמ .לפני חצי שנה התגלה גסטריטיס קלה.קיבלתי אנטיביוטיקה לטיפול בהליקובקטר למרות שתוצאה הייתה שלילית-הבדיקה בוצה בזמן גסטרוסקופיה ללא הפסקה לפני בדיקה של נקסיום. ואחרי שיפור טוב כי חצי שנה שוב הרגשתי לא טוב למרות שאני התחלתי לקבל נקסיום 20 מג בבוקר ו40 בערב לפני שלושה שבועות.
    שאלות- האם כדאי לעשות שוב בדיקת נשיפה לגילוי הליאובקטר.
    האם אפשר לקחת מוטיליום בנוסף.בהעבר זה עזר לי.
    האם מוטיליום אפשר לקחת עם נקסיום ביחד-לפי הוראות שני כדורים לוקחים לפני אוכל אבל בהוראות למוטיליום כתוב-אם לוקחים כדור להורדת חומציות-לוקחים אוטו אחרי אוכל ומוטיליום לפני
    איזה בדיקות צריך אות לקחת לבדיקה במרפעתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    03/05/2012

    ניתן לקחת נקסיום עם מוטיליום.
    אנני חושב שיש קשר לחיידק הליקובקטר לתלונותיך ולכן לא הייתי מתמקד בזה.
    יתכן שיש מקום לבצע בדיקה של ניטור חומצה בושט לבדוק אם יש קשר לתלונותיך לבין הופעת חומצה בושט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו