מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- lambliaאבנר11/05/2012
שלום רב.
בבדיקות צואה שנעשתה לצורך בירור גרד באזור פי הטבעת מצאו אצלי Giardia lamblia. הממצא הפתיע אותי משום שאינני סובל משלשולים או מבעיות עיכול כלשהן.
לפני מספר שנים אכן סבלתי משלשול כרוני במשך תקופה ממושכת מאוד, אך אז לא בוצעה בדיקת צואה, ובחלוף הזמן השלשול עבר מעצמו.
ראשית, רציתי לשאול האם יתכן שהפרזיט נותר במעי מספר שנים, אך אינו גורם כעת לסימנים קליניים, או שאין זה יתכן וכנראה מדובר בהדבקה חדשה מהתקופה האחרונה?
שנית, רציתי לשאול מהו הטיפול המומלץ לטפיל זה והאם כדאי לקחת טיפול זה לצורך הכחדת הטפיל, גם אם אין סימנים קליניים?
שלישית, האם יתכן שהטפיל הוא גורם אפשרי לגרד באזור פי הטבעת?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר lamblia - תגובה
פרופ' דורון זמיר12/05/2012המחלה היא פשוטה ואינה מסוכנת והטיפול בפלגיל או תרופה אנטי פרזיטרית אחרת, טפיל שכיח בילדים והוריהם קרוב לוודאי שנדבקת שוב, אם כי בגלל ההסתמנות שיכולה להיות גם מינימלית אין לשלול זיהום ממושך אינו גורם לגרד בפי הטבעת לכך גורם אוקסיאוריס וורמיקולריס המטופל בוורמוקס
0אך כאמור טשרניחובסקי "במקום בו ייפול האחד שם יפלו עוד שניים-ובהשאלה טפילים העוברים מילדים להוריהם ואחיהם).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לגבי הטיפול
אבנר13/05/2012ראשית תודה על התשובה.
רציתי לשאול לדעתך, האם כדאי לטפל באנטיביוטיקה גם אם אין סימנים קליניים של שלשול וכדומה. הבנתי שתופעות הלוואי של הפלג'יל לא סימפטיות...
כמו כן, שמעתי שיש טיפול טבעי חליפי לאנטיביוטיקה, כגון מיצוי של שמן אורגנו. האם הוא יעיל להכחדת הטפיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

