אולטרסאונד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אולטרסאונד
    שירה
    22/05/2012

    ד"ר שלום רב, רציתי להגיד שכעט אני חוזרת מבדיקת אולטרסאונד בטן כמעקב ובשל עליית אנזימי הכבד כפי שציינתי שהחלו מאז מרץ 2011 לסירוגין, פעם חורגים מהנורמה כפי שציינתי ופעם מתנרמלים לחלוטין. להזכירך, באולטרסאונד ממרץ 2011 כבד שומני מדרגה קלה. כעט אולטרסאונד מהיום כבד לא מוגדל, מרקם אחיד, לא הדוגמה הסננה שומנית. בדיקת הדם ששלחתי במייל הקודם היתה מלפני שבועים של עליה קלה באנזימי הכבד. מה דעתך אם כך כעת, איך יתכן שעדין יש עליה של אנזימי הכבד, ומה גם כפי שציינתי אין גורמי סיכון כגון סוכרת, יתר לחץ דם, שומנים בדם, כולסטרול וכו'. וכעט גם לא נצפה כבד שומני באולטרסאונד מה זה אם כך יכול להיות? כמו כן להזכירך, כפי שציינתי במייל הקודם, בוצע בירור בגסטרו לשלילת מחלות אוטואימוניות, וירליות, וכו'. מה דעתך אם כך, ומה עלי לעשות כעת? איזה בירור עלי לבקש? תודה מראש ב ב ר כ ה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אולטרסאונד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולטרסאונד - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    22/05/2012

    כבד שומני במידה קלה יפורש לעיתים באולטרא סאונד כתקין, גם וריאביליות של מספר ק"ג יכולה לשנות מבדיקה לשניה .באם לא עשית סרולוגיה מלאה להפטיטיס BC אוטואינונית וילסון וכיוב השלימי אותה באם את עדייןבאי שקט הגיעי למרפאת גסטרו או כבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו