כאבים ברום הבטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים ברום הבטן
    מירי
    04/06/2012

    שלום רב , אני כבת 32 בריאה ברוך השם. בינואר עקב כאבים ברום הבטן ובצד שמאל עשיתי גסטרוסקופיה ונמצא: דלקת נודולרית ברירית האנטרום ואפיטל עמודי ע"ש בארט באורך 3 מ"מ . נלקחה דגימה להליקובקטר שנשללה . לא נלקח ביופסיה מהבארט כי הרופא טוען שהוא זיהה ואין צורך.ניתן לי טיפול לנטון פעם ביום למשך חודש . לאחר הפסקה של כמה ימים חזרו הכאבים ומאז אני לוקחת עד היום לנטון פעם ביום. עכשיו יש לי שוב כאבים אם אני מפסיקה . שאלתי היא האם הדלקת הזו עוברת או שהיא כרונית ? האם יש טיפול אחר? הפחד שלי הוא שהאפיטל בארט יגדל ובגלל זה יש לי חרדות כל פעם שיש לי כאבים. האםא ני צריכה להמנע מנס קפה בכלל או שמותר פעם ביום? בנוסף שמעתי ששורש ליקוריץ טוב לטיפול בדלקות בקיבה ומשקם רירית. האם זה נכון ? מה אתה ממליץ? אני ממש מודה לך מראש על תגובתך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים ברום הבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ברום הבטן - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    09/06/2012

    זוהי מחלה כרונית המצדיקה מעקב אנדוסקופי וטיפול בלוסק ודומיו לפי ההסתמנות כדאי לבצע ביופסיות לשלילת דיספלסיה ואישור האבחנה בגסטרוסקופיה הבאה . איני מאמין בליקורץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו