חיידק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיידק
    א
    11/06/2012

    שלום רב בת 34 בהריון שבוע 35 לפני מספר שבועות שנמשכה כשבועיים.הייתה לי תופעה של צואה שחורה די מסריחה והיו מקרים שגם לוותה בריר התייעצתי עם הרופא אמר שזה מנטילת הברזל, כאמור היה שיפור למס' שבועות (ברקע סובלת צחיידק ההליקובקטר שזוהה בבדיקת גסטרוסקופיה לפני כשנה וחצי ניתנה אנטי' ולאחר בדיקת נשיפה הסתבר שהוא לא עבר ואז בדיוק נכנסתי להריון ולא טיפלתי שוב) היום בצואה היה שוב יציאה חומה מעורבת עם שחור ומעט ריר השחור נראה כשארית מזון וזה לאחר שאתמול היו לי כאבי בטן,אתמול לא נטלתי את כדור הברזל אלא רק את המולטיויטמין פרנטל. שאלותיי 1. האם יכול להיות שהשחור המעורב בצואה אלה פטריות מקופסה שאכלתי אתמול בטוסט? 2. האם קיומו של החיידק יכול להחריף בתקופה הזו שלא טופל כאמור מעל לשנה ולגרום לדימום במע' העיכול? אני מצטערת על האורך פשוט מודאגת ולא ודעת האם להתעלם מצבע הצואה או ללכת לרופאה מה המלצתך? תודה רבה הא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיידק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    12/06/2012

    ראשית כל כ50% של המבוגרים בארץ עם הליקובקטר ואין צורך לטיפול מיידי במרביתם.
    אנני חושב שניתן לייחס הרבה חשיבות לצבע של הצואה ולנוכחות ריר. לא נראה לי שקשור לפטריות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו