בדיקת גסטרוסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת גסטרוסקופיה
    איציק
    22/06/2012

    שלום לצוות הרפואי הנכבד, אני בן 24, סובל למעלה משנה מצרבות כרוניות, כאבי בטן ותפיחות בבטן. קיבלתי טיפול בעבר נגד הליקובקטר והחיידק חוסל. עם זאת, התסמינים לא השתנו, וקיבלתי לקחת תרופה בשם נקסיום ובמקביל נקבע לי תור לגסטרוסקופיה. בדיקת הגסטרו יצאה תקינה, אך התסמינים עדיין קיימים. מה זה עוד יכול להיות? התסמינים נשארו וזה משבש לי את איכות החיים. יצוין, כי אני חושש שבדיקת הגסטרו לא יצאה תקינה מכיוון שיום לפני הבדיקה המשכתי לקחת את הכדורים ובהמלצת רופא הגסטרו נאמר לי להפסיק לקחת ביום הבדיקה-האם זה יכול לשבש את תוצאות הבדיקה? מה עלי לעשות בשלב זה ואיזה בדיקות עלי עוד לבצע? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת גסטרוסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת גסטרוסקופיה - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    23/06/2012

    נטילת טיפול יום קודם משפיעה רק על תשובת החידק התלונות הן רפלוקטיביות יותר אם הצרבת ורגורגיטצית מזון הן הדומיננטיות או מעידות על דיספפסיה פונקציונלית אם הנפיחות לאחר האוכל היא התלונה המרכזית. כדאי לנסות תרופות כמו נקסיום ולראות אם יש הטבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו