לדעתי סתירה בתוצאות us

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לדעתי סתירה בתוצאות us
    משה
    26/06/2012

    שלום,
    תפקודי כבד גבוהים, ggt – 153, ast – 56, alt – 101
    כבד שומני בדרגה קלה, אני מבין את המשמעות ואת הטיפול, לא מזלזל בזה.
    בבדיקת US נכתב: " הודגמו בלוטות מזנטריאליות באפיגסטרום עד אורך 1.8 ס"מ"
    ע"פ מה שקראתי. הבנתי ששני המושגים מציינים מיקומים שונים של הבלוטות. (להבנתי מזנטריום זה הקרום על המעי הדק, ואילו האפיגסטרום נמצא מעל הקיבה)
    האם מדובר שיש לי בלוטות בשני המקומות?
    האם יכול להיות קשר בין הממצאים ב- us לבין תפקודי הכבד הלא תקינים?
    הופניתי לבדיקת ct בטן.

    אולי אוכל לקבל הסבר "למה התכוון המשורר"?
    ברור לי שהפורום הוא לא תחליף להמשך ברור
    המשך יום נעים,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לדעתי סתירה בתוצאות us

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדעתי סתירה בתוצאות us - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    26/06/2012

    בלוטות פשוט במזנטריום בבטן עליונה ולכך הכוונה קשר יכול להיות בלימפומה או גידול שכנראה אין לך ולהפרעה כנראה אחראי הכבד השומני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו