כאב קיבה לאחר גסטרוסקופיה. אני דואג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב קיבה לאחר גסטרוסקופיה. אני דואג
    אייל
    26/06/2012

    שלום,

    לפני כחודש החלו אצלי כאבים באיזור החזה, ולאחר מכן התברר שזהו כאב קיבה. הכאב הוא באיזור עצם בית החזה, וגם אבל במקומות אחרים בקיבה.

    בדיקת נשיפה לחיידק ההוליקייבר יצא שלילי, ולפני יומיים עברתי בדיקת גסטרוסקופיה.

    הגסטרולוג אמר שהכל תקין למעט "דקלת קלה מאוד ולא מסוכנת", ואמר שאני "יכול להמשיך לאכול רגיל". בנוסף הוא אמר שהוא לקח ביופסה ואני צריך לחכות שבועיים לתוצאות בשביל המשך טיפול.

    באבחנת הבדיקה הוא כתב "Gastritis".

    מבחינתי יש לי עדיין כאב ואני מודאג, אני חושב שהכאב אפילו מתגבר.. למרות הכל אני נמנע מלאכול חריף, עגבניות וכו... אבל עדיין אני מתעורר לפעמים בלילה מכאבים ואני דואג. וכאמור יש גם התגברות של הכאב.

    אני לוקח כדור של 20מ"ג כל בוקר ששכחתי את השם שלו אבל הוא לא כל כך עוזר. (כדור נפוץ)

    האם יכול להיות שעד שאני אקבל את התשובה של הביופסה תתפתח אצלי דקלת חמורה יותר או אולקוס? (או נזק אחר כלשהו) האם הכל אמור להיות בסדר? מה לעשות? אני דואג :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב קיבה לאחר גסטרוסקופיה. אני דואג - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    26/06/2012

    יש לך בסה"כ דלקת קלה-ממצא שכיח ולא סביר שיהיה שינוי בכך בתקופה הקרובה ניתן לשנות הכדור או להכפיל המינון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו