סיבה לחרדה??..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיבה לחרדה??..
    משה
    28/06/2012

    ד"ר שלום,
    בת זוגתי בת 26, לפני כחודש בבדיקות דם שגרתיות התגלתה אנמיה (HB 11.4), וכרגע ממתינה לתור אצל המטולוג בהמלצת רופא המשפחה. לפניי כחודש וחצי היה מקרה חד פעמי שבו היא הייתה בשירותים והיה מעט דם בעת ניגוב פי הטבעת. מאז המקרה לא נשנה. לפני ארבעה ימים קיבלה ווסת ומאז שילשלה במשך יומיים, ויומיים מאז יש לה קושי ביצאיות, כאשר טוענת לכאבי בפי הטבעת בעת נסיון היציאה, בנוסף בחילות וכאבי בטן. לפני ארבע שנים היא עברה בדיקת קולונוקופיה מאחר והתלוננה על שלשולים וכאבי בטן רבים, בבדיקה מצאו פולים אפור (0.3 ס"מ) שבבדיקת הביופסיה התגלה כשפיר. בזמנו השלשולים עברו וככל הנראה היו תוצאה של לחץ ומתח של תקופה (שחרור מצהל), גם כיום היא בתקופה לחוצה (סטודנטית) ויש לה נטייה לקחת לבטן תרתי משמע במצבים כאלה. משום מה אני ממש מפחד שמה יש לה סרטן במעי הגס, אני יודע שהיא צעירה ואין אף רקע משפחתי אך משום מה היא מתלוננת בארבע ימים האחרונים על דברים מדאיגים (בחילות, שלושולים והרגשה של אי ריקנות עד הסוף) ובנוסף גם האנמייה, מה אתה ממליץ לעשות? האם אני חרדתי מידי? או שמה כל הנורות מתריעות על משהו? חשוב לציין שאין ירידה במשקל. בנוסף היה לה הלקיבקטור לפני כשנתיים וטופלה בטיפול משולש
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיבה לחרדה??..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיבה לחרדה??.. - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    28/06/2012

    ראשית זוהי בת זוגך או זוגתך . שנית אין סיבה לחרדה לאור קולונו תקינה בגילה הצעיר לפני 4 שנים ואילו אנמיה כזו בגילה שכיחה למדי ולרוב סיבתה גניקולוגית בכל מקרה התיעצות ישריה עם גסטרואנטרולוג כדאית (מוזמנת למרפאתי).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו