מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צריכים הכוונהמגרנשפן04/07/2012
שלום רב,
מזה כחמש שנים בעלי (בן 33 היום) סובל מכאבי בטן עזים, חומציות בקיבה. ביצע מספר פעמים בדיקת גסטרוסקופיה - נמצא בקע סרעפתי, מטופל בכדורי גסטרו (לסוגיהם) קבוע. הבעיה היא שהתקפי הכאבים הללו נמשכים, חוזרים אחת לכמה חודשים. עשה גם CT בטן ללא ממצאים. בבדיקות דם שעשה לאחרונה נמצא חוסר בנוגדן IMGa, אך הרופא המטפל טוען שזה לא בעיה ואפשר לחיות עם זה, ואין מה לעשות וזה בכלל לא קשור לבעיה שלו. בנוסף, הוא סובל לעיתים קרובות מהרפס באיזור הפנים (שפתיים, עיניים). אני פשוט אובדת עצות, האם תוכלו לכוון אותנו - מה לעשות, למי לפנות? אשמח לכל עצה.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכים הכוונה - תגובה
פרופ' דורון זמיר04/07/2012איני מכיר נוגדן IMGA אם מדובר בIgA זה חסר שכיח יחסיתץ המלווה בזיהומי דרכי נשימה ומערכתץ עיכול. לכאב מומלצתץ התץרשמותץ גסטרו אישיתץ-מוזמן. אגסב אם מדובר בהתץקף בן כמה שעותץ מידי מספר חדשים לאחר ארוחתץ סוף שבוע גדולה זה לא נשמע מדאיג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש מה לעשות עם החסר של Iga
מגרנשפן05/07/2012והאם זו יכולה להיות הסיבה לכאבים?
לצערי לא מדובר בהתקף של כמה שעות, זה בדר"כ כמה ימים, וכמובן זה תמיד מגיע בחגים (אבל דווקא לפני הארוחות, ככה שארוחות החג נדפקות בדר"כ:()
יש איזשהן המלצות לגבי ההתמודדות עם הכאבים הללו? יש מזון שכדאי להמנע ממנו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

