כאבי בטן כבר שנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי בטן כבר שנתיים
    דני
    08/07/2012

    שלום לרופא,
    בן 52 סובל מכאב בטן (בצד הימני ליד התוספתן בערך, מימין לטבור) עמום אבל די קבוע כל היום. הכאב נעלם כמעט בפעילות גופנית ספורטיבית , הליכה מהירה למשל או עבודה פיזית בגינה . הכאב מתגבר יחסית כשאני יושב זמן רב למשל מול המחשב (שזאת עבודתי).
    כל הבדיקות שעברתי ללא ממצאים : עברתי בדיקות דם , קולונוסקופיה וגם גאסטרוסקופיה, US בטן וגם רקמות רכות , ולבסוף סיטי בטן.
    הרופא המטפל אומר שאין מה לעשות זה לא מסוכן ואלה כנראה כאבי שרירים.
    רציתי להוסיף כי בשבועיים האחרונים התחלתי לקחת תוסף הכולל אבץ , מגנזיום וויטמין B6.
    עזר לי בנושא התכווצויות שרירים שחויתי באצבעות הרגלים , וקצת כאבי גב תחתון , קיויתי שזה יעזור גם עם הבטן אם זה נובע משרירים
    זה לא עזר.אולי טיפה אני לא בטוח יש לי כאבים עדיין.
    אני די מיואש ואיכות חיי אינה טובה ,
    האם כדאי לדרוש בדיקת MRI
    או בדיקה אחרת , אשמח לחוות דעתך , כרגע לא עושים כלום.
    הרבה תודה
    דני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן כבר שנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן כבר שנתיים - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    08/07/2012

    יתכן ויש לך מעי רגיז- עקב תקופה ממושכת עם בירור תקין.
    לא ניתן לתת חוות דעת בפורום.
    מציע לדון על זה עם הרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו