קרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרון
    נתי
    29/07/2012

    בעלי חולה בקרון, אובחן לפני שנה וחצי. סובל משלשולים, כאבי פרקים ועייפות. במשך כחצי שנה לקח פנטסה וחש הקלה, אם כי חש תופעות לוואי של תחושת צורך להקיא. כיום ללא פנטסה ולא חש שינוי קיצוני. חש אמביוולנטי כלפי התרופה ועל כן הפסיק ליטול אותה 1. האם ההקאות הן תופעת לוואי או סימפטום של הקרון 2. האם כדאי ליטול את הפנטסה גם אם אינו חש בהבדל 3. אילו טיפולים אלטרנטיבים (כמו הכורכומין)
    בימים האחרונים יש ירידה בתכיפות היציאות הרכות ולעיתים אף עצירות, מה המשמעות של זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרון - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    29/07/2012

    הקאות יכולות להיות בשל המחלה. הפנטזה למען האמת תועלתה בקרוהן (בניגוד לUC ) שולית בלאו הכי כך שניתן להפסיקה (למרות שכולנו אוהבים את הטיפול בה שהוא שפיר).כדאי להעריך מצבו עפ"י בדיקה ואנמנזה ומעבדה ירידה ביציאות ונטיה לעצירות יכולה להעיד שהמצב אידיאלי, אך גם על מחלה סטריקטורוטית מתקדמת. על תבני על טיפול אלטרטיבי בקרוהן למעט כורכום? פרטוביוטיקה ותזונה נכונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו