אדונומה בכבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אדונומה בכבד
    דנית
    31/07/2012

    בת 31, מניקה, 8 חודשים אחרי לידה. מתגוררת בארה״ב. עקב כאבים בצד שמאל (שכנראה בכלל קשורים לעמוד השדרה) עשיתי אולטרסאונד בטן. נמצא (אני כותבת באנגלית כי אין לי מושג איך לתרגם את זה): A small focal hypoechoic lesion 1.4cmx1.2cm involving the right hepatic lobe at the porta hepatis possibly representing adenoma, however, the possibility of neoplastic mass lesion could not be excluded" רופאת המשפחה ממליצה לוותר כרגע על CT עקב קרינה מרובה והעובדה שאני עדיין מניקה, וחושבת ש-MRI לא יעזור הרבה באבחנה, היא רוצה לעקוב עם אולטראסאונד עוד חודשיים-שלושה. מה דעתך? האם מעקב אולטראסאונד מספק או שעליי לעשות CT או MRI? אציין שאני בריאה בדרך כלל, ללא מחלות רקע, ובגיל 20 הוציאו לי פיברואדונומה מהשד. אני מודאגת והעבודה שאיני גרה בארץ משום גם מלחיצה אותי. לתשובתך אודה, תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אדונומה בכבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדונומה בכבד - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    31/07/2012

    CT ביד אמונה או MRI עדיפים לאבחנה כאן על US

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו