ספוג בגרון כתוצאה מחומציות מהקיבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ספוג בגרון כתוצאה מחומציות מהקיבה
    קרן
    07/08/2012

    שלום,

    אני כחודש אחרי ניתוח שרוול קיבה, אני סובלת מתופעה בלתי נסבלת של כאילו יש לי כדור פרווה או חתיכת ספוג בגרון, ולפי מה שהבנתי מרופא אף אוזן גרון זה תוצר של בצקת בגרון כתוצאה מחומציות והפרשות מהקיבה. עכשיו, חשוב לציין שגם לפני הניתוח לפני כשנה היה לי איזה שבועיים שסבלתי מזה, אבל זה עבר ולא ידעתי מה זה אז וגם לא יחסתי לזה איזו משמעות מיוחדת. בכל אופן, הייתי אצל רופא גסטרו והוא רשם לי לקחת נקסיום פעמיים ביום לפני הארוחות, ועוד איזה כדור בלילה לפני השינה - הבעיה שאני משתמשת בזה כבר שבועיים וזה לא עוזר, והדבר הזה מטמטם לי את השכל, זה פשוט בלתי נסבל הכדור פרווה הזה בגרון!!! מה ניתן לעשות??

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספוג בגרון כתוצאה מחומציות מהקיבה - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    08/08/2012

    קודם כל ממליץ להמשיך עם נקסיום ויש להבדק שוב אצל הרופא גסטרו.
    יתכן ויש צורך להערכה שנית כולל גסטרוסקופיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו