פמוטידין, ספיגה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פמוטידין, ספיגה
    אייל
    18/08/2012

    שלום
    אני בחור בן 44
    סובל מזה 5 שנים מצרבות קבועות , למרות גסטרוסקופיה תקינה
    ולמרות שלא מעשן ולא אוכל חריף ואלכוהול ומקפיד בתזונה.
    משקל 60 קג גובה 180.
    לכן לוקח מדי יום 40 מג פמוטידין ( 20 בוקר 20 ערב ). לוסק גרם לי לחולשה עזה ולנטון לסחרחורות. לכן ממשיך עם הפמוטידין.

    במקביל מזה כמה שנים סובל גם מכיווצי שרירים ללא הסבר ברחבי הגוף ותחושת נמלול. בדיקות דם - ספירה, כימיה, סוכר, TSH, ברזל, פריטין תקינות.
    בי 12 קצת נמוך 210 ולכן לוקח כדורי בי 12.
    הייתי אצל נוירולוג הבדיקה שלו תקינה פרט לתפיסות בשרירים
    והוא המליץ לקחת B1 אמר שלפעמים יש מחסור בזה וזה גורם לתופעות האלה

    רופא המשפחה הציע לא לקחת סתם ויטמינים ולבדוק.
    נתן לי בדיקת B1 בדם שיצאה תקינה
    VITAMIN B1 STATUS התוצאה 44 NG/ML כשהנורמה 22-85

    האם בדיקת B1 בדם תקינה שוללת מחסור בויטמין בי 1 ולפיכך אין צורך לקחת B1
    או שאולי בגלל שאני לוקח פמוטידין אז אולי חסר לי בי 1 ואולי גם בי 6 ולכן הרבה נמלולים דקירות והתכווצויות?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פמוטידין, ספיגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פמוטידין, ספיגה - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    19/08/2012

    אני לא חושב שיש קשר בין פמוטידין לבין חוסר ויטאמינים.
    גם לא חושב שיש קשר לתלונות שלך.
    הם לא ספיציפיים ולא ניתן לדון על הגורם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו