רפלוקס לרינגו פרינגיאלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רפלוקס לרינגו פרינגיאלי
    אייל
    21/08/2012

    שלום רב.

    בן 38, סובל כבר מספר שנים מרפלוקס מסיבי שמשפיע לי בעיקר על הגרון.
    מטופל מספר שנים ב ppi וכיום נוטל נקסיום 40.

    באופן כללי הטיפול לא כל כך עוזר, ולאחרונה אני חווה החמרה בתופעה, כאבים קבועים ודלקות אזניים חוזרות ונשנות.

    נסיוני מלמד שהרופאים לא ממש סגורים על עצמם, וחוץ מהמלצה ל ppi פעם ביום מקסימום עם שילוב של פמוטידין בערב - ואני נשלח כמו מטוטלת - אאג שולח אותי לגסטרו, וגסטרו מפנה אותי חזרה לאאג.
    בלית ברירה התחלתי לחפש ולקרוא ברשת והבנתי שאין ממש טיפול יעיל, ונכון להיום ממליצים לקחת ppi 40 פעמיים ביום. התחלתי לקחת את הנקסיום 40 פעמיים ביום.

    האם יש תרופה טובה יותר מהנקסיום? האם ישנו שילוב יעיל יותר?
    האם אוכל סופסוף למצוא פיתרון לדבר הזה שפוגע קשות באיכות חיי?


    בתודה
    אייל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רפלוקס לרינגו פרינגיאלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפלוקס לרינגו פרינגיאלי - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    22/08/2012

    אין טיפול יותר חזק מנקסיום 40 מ"ג פעמיים ליום.
    אם אין הטבה שך ממש ואין סיפור של עודף משקל ועישון שמחמירים רפלוקס יתכן ויש מקום להצערבות ניתוחית.
    לפני זה יש צורך לבירור נוסף שכולל ניטור חומצה בושט וגם מדידת לחצים בושט. לכן כדי להפנות שוב לרופא גסטרו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך על התגובה - המשך

    אייל
    22/08/2012

    לעשן הפסקתי לפני יותר משנה, החלטתי שרק זה חסר לגרון שלי, אבל זה לא ממש עזר.
    משקל עודף יש ויש, הרבה מזה תודות להפסקת העישון, מלכוד 22.
    ניטור חומצה בוושט, עברתי לפני כשנתיים, הפלא ופלא, עשרות אירועים של רפלוקס.
    ניטור לחצים בוושט לא עברתי, אבל כפי שאמרתי, אני כמעט ולא סובל מצרבות, זה רק הגרון שלי שצועק הצילו. כאבים בלתי פוסקים בגרון, אוזניים מודלקות כל שבועיים, משהו תקוע, הרגשת כוויה ויובש.

    באחד מהגסטרוסקופיות שעברתי לפני מספר שנים, התגלה בקע סרעפתי - 5 ס"מ.

    האם לירידה במשקל תהיה בכלל השפעה ברפלוקס כה חמור?, האם כדאי לשקול תיקון של הבקע שלהבנתי הוא לא גדול ואין בכך קריטיות?, האם לא כדאי לעשות משהו דרסטי בידיעה שמצב כזה לאורך שנים בהכרח מוביל לגידולים בגרון? האם אכן זה מוביל בהכרח לגידולים בגרון? ומי הוא בר הסמכא האולטימטיבי - מומחה אאג או גסטרואנתרולוג?

    סלח לי על השאלות ברצף, אך כל אינפורמציה שתוכל להוסיף בהכרח תעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך על התגובה - המשך - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    23/08/2012

    יש מספר ביטוים של רפלוקס ובהחלט יכול להיות בעיות בגרון בלי להרגיש צרבת קלאסית.
    אני כן מציע נסיון לרדת במשקל כי זה כן משפיע.
    אם לא ואם יש הוכחה בבדיקות עזר פתרון ניתוחי אולי נחוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפלוקס- שתיית מים פושרים עם לימון

    אתי בנג'ו
    09/08/2015

    שלום
    1. סבלתי מרפלוק כמה שנים והמצב נרגע והופסק נטילת אמופרדקס,

    זה חזר ומטופלת ברגע ב NEXIUM, בבקר נוטה לשתות מים פושרים עם חצי מיץ מלימון.
    האם זה משפיע או מחמיר את רפלוקס או ניתן להמשיך לשתות מים פושרים עם מיץ לימון על קיבה ריקה.
    2. שאלה שניה
    האם יש מצב שרפלקוס לאחר לקיחת התרופות זמן ממושך נרפא וניתן להפסיק את נטילת נקסיום
    אשמח לעזרה

    בברכה

    אתי ב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו