בדיקת קולונוסקופיה אשמח לתשובה מפרו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת קולונוסקופיה אשמח לתשובה מפרו
    שרון
    04/09/2012

    שלום רב,

    אני בת 37 כבר תקופה ארוכה סובלת מחולשה כללית בחילות שריפה באיזור בית החזה ואף קוצר נשימה. אקו לב במאמץ תקין. בבדיקות דם fe iron 20 ו ferittin 8 הומלץ על ידי רופא משפחה לגשת ליעוץ גסטרו שישקול לבצע בדיקת קולונוסקופיה. לפני 4 חודשים ביצעתי בדיקת גסטרוסקופיה שיצאה תקינה. האם בבדיקת גסטרוסקופיה רואים ריפלוקס שכן נאמר לי שהכל תקין ואף אוזן אמר לי שיש לי רפלוקס חמור... אני ממש מיואשת מאחר ומטרטרים אותי מרופא לרופא ואף אחד לא יודע לומר לי מה יש לי?
    אשמח לשמוע את דעתך פרופסור זמיר


    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת קולונוסקופיה אשמח לתשובה מפרו - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    05/09/2012

    אם יש חוסר ברזל ופריטין של 8 אכן מצביע על חוסר ברזל וגם אין הסבר בגסטרוסקופיה אז בהחלט יש מקום לבצע קולונוסקופיה.
    לגבי רפלוקס מהקיבה לא תמיד רואים דלקת בושט בגסטרוסקופיה ויתכן מאוד שיש רפלוקס לגרון.
    הכי פשוט לנסות מינון גבוה של תרופא כגון אומפרזול ( עד 80 מ"ג ליום) שמפסיק היצור של חומצה מהקיבה. מומלץ לקחת חודש חודשיים לבחון התגובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו