מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום לכם אשמח לקבל התייחסותמיראל06/09/2012
אני בת 38 ובעברי היו לי הפרעות אכילה(אנורקסיה)לפני חודשיים הופיעה אצלי עצירות כתוצאה מצום שעשיתי והתחלתי להשתמש בנרות גליצרין,יש לי עבר של הפרעות אכילה אני כבר בטווח משקל תקין מעל 10 שנים,אך בנערותי הייתי עם הפרעות אכילה ועד היום אני לא מסוגלת להרגיש תחושה ל נפיחות,מה שקרה זה שהתרגלתי לנרות והגעתי למצב שאני משתמשת בכ6 ליום,3 פעמים כל פעם 2(ברגיל אני מתפנה 3 פעמים ולכן עשיתי זאת 3 פעמים) השאלה העיקרית שלי היא האם כעבור חודשיים של שימוש בנרות הגוף כבר לגמריי מכור ואני לא אוכל לגמול את עצמי לבד?וכמה זמן דבר כזה לוקח?
אני אוכלת סיבים,שותה לפחות 2 ליטר מים ביום והוספתי חצי שעה עד שעה של פעילות גופנית ביום,שאר הזמן אני בישיבה כי קיימת אצלי נכות קלה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לכם אשמח לקבל התייחסות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק06/09/2012לא צריך להיות התמכרות לנירות.
לפני שמתחילים בירור מציע לנסות konsylעד 3 פעמים ליום.
זה תוספת רצינית של סיבים ואם אין תגובה יש להבדק אצל רופא גסטרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל כעת כשאיני משתמשת בנרות אין
מיראל06/09/2012לי יציאה,מה זה קונסי?בדקתי בגוגל ולא מצאתי כלום :(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל כעת כשאיני משתמשת בנרות אין - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק07/09/2012קונסיל - konsyl
סיבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

