מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אודה לעזרהגילי22/09/2012
לפני מס' חודשים החלתי לחוש בכאבי בטן (תחתונה ועליונה) ובעצירות וקושי להתרוקן. ככל שעבר הזמן התיאבון היה ירוד, חשתי שובע מהר, אכלתי מעט, ירדתי במשקל וחשתי עייפות. בדיקות דם ואולטרסאונד היו תקינות. במבחן נשיפה נמצא חיידק הליקובקטר וקבלתי טיפול משולש. הכאבים החמירו עד כדי חוסר יכולת לתפקד אך רופא המשפחה ורופא הגסטרו התעקשו כי עלי לסיים את הטיפול התרופתי, להמתין זמן נוסף לביצוע מבחן נשיפה ורק אז ימשיכו לשקול מה יש לעשות. לבסוף, קרוב לסיום הטיפול התרופתי התאשפזתי בבי"ח כיוון שהם היו בלתי נסבלים. בבדיקת C.T למעי ראו דלקת במעי הגס (סימני פאן-קוליטיס). בדיקות על מנת לאתר זיהום היו שליליות והועלתה השערה כי הדלקת נגרמה בגלל האנטיביוטיקה. קבלתי באינפוזיה פלג'יל, מעט מאוד סטרואידים ואומפרדקס. לאחר חמישה ימים כאבי הבטן פחתו ועברתי בדיקת קולונוסקופיה (נאמר לי שנלקחה ביופסיה אך אני מתקשה לקבל תשובה מבי"ח לגבי התוצאות) הבדיקה הייתה תקינה ולכן שוחררתי באותו יום. כעבור חודש מהאשפוז התחזקתי פיזית וכן כאבי הבטן הלכו ופחתו (אני מקפידה על מנוחה, תזונה בריאה והתעמלות גופנית). בשבוע האחרון הרגשתי כי כאבי הבטן מתחילים להתחזק מחדש. אני חוששת כי הסיבה לדלקת לא אותרה וכעת אצטרך להתמודד עם הכל מחדש. בנוסף יש לציין כי בבית החולים בדקו רק את הכאבים בבטן התחתונה ולא את אזור הבטן העליונה שייתכן שהוא מקור הבעיה הראשונית. הייתי מעוניינת לדעת כיצד יש להמשיך מכאן. האם לבדוק את הימצאות החיידק שייתכן ולא הוכחד? האם תוצאות בדיקת הקולונוסקופיה חשובות ורלוונטיות ויש להתעקש לקבלן? האם יכול להיות כי ישנה בעיה אחרת ואם כן מהי יכולה להיות? ואולי בכלל לוקח לגוף זמן רב להשתקם מהדלקת עם עליות וירידות בתגובה שלו?
תודה רבה על העזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודה לעזרה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק22/09/2012אם הקולונוסקופיה תקינה אז לא נראה לי שהמקור משם.
יתכן שיש מקום להשלים גסטרוסקופיה לבדיקה של מירכת העיכול העליונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

