כאבים באזור החזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים באזור החזה
    דוברת
    02/10/2012

    שלום,
    לפני כארבעה חודשים החלו אצלי כאבים חזקים בחזה שמופיעים בדרך כלל אחרי אוכל או בזמן רעב. אחרי מספר בדיקות לבביות נקבע כי מקור הבעיה אינה לבבית. עשיתי בדיקת נשיפה ראשונה יצא כי אכן אני סובלת מהחיידק כאשר תוצאת הבדיקה יצאה 44.91 כשערך הייחוס התקין צריך להיות קטן מ-5. קיבלתי טיפול של שני סוגי אנטיביוטיקה ובמקביל לוסק לעשרה ימים. לאחר מכן שוב עשיתי בדיקת נישפה ובפעם השנייה התוצאה יצאה אף גבוהה יותר- 53.31. שוב קיבלתי סדרת טיפול זהה אך טרם בדקתי שוב אם החיידק נוכח. במקביל עשיתי בדיקת גסטרוסקופיה פעמיים והבדיקה יצאה תקינה, לא נימצא הולקוס. כרגע אני עדיין סובלת מכאבים חזקים בחזה שמופיעים בעיקר אחרי האוכל. השאלה שלי היא, האם עצם נוכחותו של החיידק יכולה לגרום לכאבים בחזה מבלי שגרם להולקוס בוושת? והשאלה השנייה שלי קשורה לכך שבשבוע האחרון הלשון שלי ממש ייבשה ולבנה לחלוטין, האם זאת יכולה להיות תופעת לוואי לנוכחות החיידק?? (אני סובלת גם מחוסר ברזל) ממש אשמח לקבל התייחסותכם, בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים באזור החזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים באזור החזה - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    02/10/2012

    החידק אינו גורם בד"כ לכאבי חזה ורפלקס (שאינו קשור בו כן) ניתן לקחת טיפול מרובע לחידק . אך במקביל הייתי מנסה לוסק ודומיו במינון טוב (לוסק 20 מ"ג פעמיים ביום או נקסיום 40 מ"ג פעם ביום ורואה אם יש הטבה סימפטומטית. רפלקס ניתן להוכיח בPHMETRY או BRAVO

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו