תוצאות גסטרוסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות גסטרוסקופיה
    מישהי
    02/10/2012

    שלום רב, אני בת 30, בריאה בדרך כלל.
    עברתי היום גסטרוסקופיה בעקבות ריבוי גרפסים ותחושה שהאוכל עולה לושט בחזרה.
    יש לציין כי אינני סובלת מצרבות בדרך כלל, אלא יותר גרפסים מרובים לאחר אוכל ושתיה.
    בדיקת נשיפה להליקובקטור יצאה שלילית.

    להלן התוצאות:
    החולה נוטרה באמצעות אוקסימטר
    ושט קיבה ותרסריון בוצע תרגיל היפוך
    החולה חסרת שקט בבדיקה ולכן בדיקה ברטרופלקסיה אינה מושלמת
    בקע היאטלי קטן
    רירית ושט קיבה ותרסריון תקינה.
    אבחנות- DYSPEPSIA
    HIATUS HERNIA
    שאלותי הן:
    1- מה המשמעות שהרטרופלקסיה אינה מושלמת? האם יש סיבה לדאגה או צורך לבצע את הבדיקה שוב?
    2- האם לאור ממצאים אלה, אני מוכרחה לקחת תרופות מסוג PPI למרות שאיני סובלת מצרבות כמעט בכלל, אלא רק מגרפסים ורפלוקס מינורי? האם מספיק שינוי תזונתי, אכילה איטית ולעיסה מספקת של המזון? אני לא כל כך אוהבת לקחת תרופות.
    מודה מראש על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות גסטרוסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות גסטרוסקופיה - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    03/10/2012

    אין ממצא מהותי חוץ מהרניה הפרעת מעט לבדיקה ולכן אינה מלאה הייתי מנסה לוסק או דומיו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו