מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צפצופים בריאות ובעת נשימהמאיה12/10/2012
אנ מזה י מ מזה שנים כל הזמן יש לי הרגשת חנק ונשימה עם ציפצופים , האם יתכן שיש לי משהו חמור בריאות כמו חסימה כרונית שהבנתי שאין לה טיפול ..... הופנתי לצילוף ריאות אבל אני מאוד בלחץ מהרופא שאמר לי יתכן שיש דלקת כרונית , על אף שאמר לי שיש לי צפצופים קלים , המליץ לי על ונטולין משאף וזה הפחיד אותי עוד יותר ,זה אומר שיש לי אסטמה ? האם בדיקות דם יכולות לגלות ולא במעט אם יש דלקת ריאות תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לשאילתי
מאיה12/10/2012טעיתי בהתחלת השאילה מזה חודשים מרגישה חנק , ואני מעשנת מזה 15 שנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצפצופים בריאות ובעת נשימה - תגובה
פרופ' דורון זמיר16/10/2012כדאי לבצע תפקודי ריאות לאבחנת אסטמה ותגובה למרחיבי סימפונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצפצופים בריאות ובדיקת חזה
סנא16/10/2012שלום ד"ר ציפצופים שכך נמסר על ידי רופא לרפואה דחופה היו מעט ה בריאות ביום השני עשיתי צילום חזה היה תקין והתופעה קרתה לי ביום השיש לשימושי בתרופת הצ'מפיקס , נתנו לי משאף ונטולין וגם אינהלציה אפילו אחרי זה לא עברה ההרגשה יום אחרי אני הכל היה בסדר ואפילו מרגישה בנשימה שלי יותר נקיה על אף ששאני רק שבוע עם התרופה ועדיין מעשנת אבל ירדתי מקופסה וחצי ל6-7 סיגריות ואפילו לא מעשנת אותם עד הסוף האם יתכן שזה תופעת לוואי של התרופה , אני מאוד בלחץ מכל הענין הזה עשיתי תור לתיפקודי ריאות ועדיין צריכה לחכות לפחות שלושה שבועות לבדיקה תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצפצופים בריאות ובדיקת חזה - תגובה
פרופ' דורון זמיר19/10/2012פני לחופא ריאות אנו מדור גסטרו כבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

