כאבי בטן עליונה וטעם מר בפה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי בטן עליונה וטעם מר בפה.
    לילי
    13/10/2012

    שלום. לפני כארבעה חודשים פניתי תחילה לרופא משפחה ולאחר מכן לרופא גסטרו עם כאבי בטןעליונה? חולשה ? בחילות וטעם מר או מתכתי בפה. מאז אני לוקחת תרופות להורדת חומצה בהתחלה אומפרדקס? אח"כ לנטון? אח"כ נקסיום ושוב לנטון(לנטון הוא היחיד שפחות או יותר עזר). כל הזמן הזה היו לי פעם בכמה זמן "התקפים" - כמה ימים של הרגשה לא טובה עם אותם סימפטומים? אח"כ כמה ימים "נורמליים" ושוב התקף. עשיתי גסטטרוסקופיה? הבדיקה תקינה. אחרי שההרגשה קצת השתפרה התחלתי להוריד בהמלצת הרופאה מינון של לנטון? הורדתי משני כדורים ליום לאחד ועכשיו כדור אחד ליומיים. אבל היום אני שוב מרגישה ממש לא טוב. מה אני אמורה לעשות? לחזור שוב לכדור ליום? לעשות בדיקות נוספות? אני כבר די מותשת. תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן עליונה וטעם מר בפה. - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    14/10/2012

    לא צריך להתיאש בשל בעיה שהיא בסך הכל אי נוחות ולא סבל של ממש עם הלנטון עוזר עלי במינון , התיעצותעם דיאטנית יכולה לעזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו