מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צרידות כתצואה מחומציות בקיבהתום06/11/2012
שלום,
זה שנים רבות שאני סובל מקול צרוד.
קשה לי להפיק צליל ברור ונקי, הטונים נמוכים ובכל פעם שאני מדבר אני משדר עייפות בקול. התחושה היא שיוצא אוויר בקול והוא לא נחתך טוב ושהקול הוא נמרח.
הייתי מטופל חצי שנה אצל קלינאית תקשורת איתה תרגלתי סוגים שונים של תרגילים ועבדתי על כך יום יום אך בסופו של תהליך ללא הצלחה. אולי כדאי גם לציין שלאחר תרגול בשעורים ובבית (שעורך כ-20 דק) יש הטבה למספר דקות בודדות שאני מרגיש שהקול יוצא טוב! אבל מהר מאד זה חוזר למצב הרגיל.
לאחרונה הייתי אצל רופא א.א.ג שביצע לי בדיקה עם צינורית דרך האף וקבע כי יש גירוי ושכנראה זה נובע מחומציות בקיבה. לאחר חודש ללא הטבה עם אופרדקס 20מג הלכתי לרופא נוסף מומחה למיתרי הקול ולאחר הסתכלות בגרון (ללא אביזר) הסכים עם הרופא הראשון ואמר לי שלוקח זמן עד להטבה במקרה של חומציות. עכשיו אני כבר 3 חודשים עם אומפרדקס וללא שינוי.
אני כל כך מתוסכל כי הדבר משמפיע בצורה משמעותית על התקשורת שלי עם אנשים ועל הבטחון העצמי והגעתי למצב של דיכאון וטיפול תרופתי באסטו.
מה לדעתך אפשר עוד לעשות? אילו בדיקות?
האם יכול להיות שהתפספס משהו באבחנה? איך פותרים את זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות כתצואה מחומציות בקיבה - תגובה
פרופ' דורון זמיר07/11/2012אם חודשיים של טיפול באומפרדקס 40 מ"ג ליום לא עזרו, ספק אם יש אכן רפלוקס (אלא אם כן יש לך גם צרבת ורגורגיטצית מזון. אפשר לוודא זאת עם PHMETRY או בדיקת BRAVO
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחומציות בקיבה
תום07/11/2012המינון שאני לוקח הוא 20מג, לא 40מג.
האם יש טעם לנסות הגדלת המינון, או בכלל החלפת האומפרדקס לתחליף אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת BRAVO
תום09/11/2012קודם כל תודה ד"ר.
חיפשתי פרטים באינטרנט על הבדיקה ולא מצאתי יותר מידי.
אשמח אם תוכל להגיד לי דרך איזה רופא אני מקבל הפניה לבדיקה (א.א.ג, גסטרו, משפחה). ואם אפשר במשפט על הבדיקה.
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחומציות בקיבה - תגובה
פרופ' דורון זמיר11/11/2012אפשר בהחלט להחליף לנקסיום 40 מ"ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

