חיידק בקיבה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיידק בקיבה?
    מישהי
    08/11/2012

    שלום רב
    לפניי שנים סבלתי מדכאון והגעתי לאנורקסיה עברתי טיפול העלתי במשקל אבל מאז האנורקסיה אינני יכולה לאכול כמו פעם.
    חיידק האליקובטר תוקף אותי כמעט כל שנה שדרך אגב בבדיקת נשיפה יוצא שלילי בבדיקת דם יוצא חיובי מאוד.
    יש לציין שאני לא אוכלת מסודר לא אוכלת ירקות משתדלת לא לאכול בשרים .
    רוב שעות היום אני בעבודה שותה רק נס קפה וכשמגיעה הבייתה בסביבות 8 בערב אני רק מכניסה משהו לפה והרעב לא מפסיק גם אם לא הייתי רעבה ונישנשתי ואז כל הבלאגן מתחיל הבטן מתנפחת גזים שלא יוצאים צרבות הזעה חום או קור צמרמורת ועייפות בלתי נשלטת שבעיקר בגללה אני לא אוכלת בצהריים כי אז אני בעבודה ואני מנקרת .בשבועיים האחרונים אני עייפה בצורה מחרידה יוצא לי להקיא כמעט כל לילה תחילה קישרתי לפיברומיאלגיה שיש לי אבל הכאבים בבטן גברו הלחץ בחזה הצרבות ההקאות הרופא לא הפנה אותי אפילו לבדיקה וישר התחיל את הטיפול המשולב של אנטיביוטיקה והפנה אותי לדיאטנית היות שאני כבר לא יכולה לעכל חלב בשר שניצל תירס דבר קטן שנכנס לי לפה אני כמעט מתה עם התופעות .
    האם יכול שהחיידק יחזור על עצמו ?לבעלי היה לפניי חודשיים את אותו חייידק האם זה מדבק?
    ואיך מתפטרים מהעייפות אני כבר שבוע לא עובדת וישנה רוב שעות היום
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיידק בקיבה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק בקיבה? - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    11/11/2012

    אין ספק שישנ כנראה גם אלמנט נפשי חרדתי אצלך . החידק אינו חוזר אלא בעד שליש מהחולים אינו מוכחד בטיפול הרגיל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו