מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אני חולה במחלת וילסון כבר 5 שניםאור24/11/2012
וגם יש לי דליות רוצה לדעת אם זה מוסכן בעתיד אם רוצה להתחתן וללדת אני חושבת שיש סיכוי גדול לדימום מה דעתכן??? אני עכשוי בת 18 וחצי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבר 5 שנים עם אהובי
אור24/11/2012בגלל כך אני שואלת אם זה מוסכן אשמח לתגובה ותודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני חולה במחלת וילסון כבר 5 שנים - תגובה
פרופ' דורון זמיר25/11/2012קיים סיכון יותר גבוה משלבחורה רגילה וזה תלוי בחומרת מחלת הכבד והדליות בלי ספק מדובר בהריון ולידה בסיכון גבוה אך בהחלט ניתן ללדת , תוך מעקב (ולידה או ניתוחקיסרי יזום כמובן)אינטנסיבי מילדותי וכבדי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופה המשפחה שלי מטומטם וחמור סליחה
אור26/11/2012לפני שידעו שאני חולה בוילסון " נוחושת שוקעת בכבד" היה לי כאבי בטן והקאות בשבוע הייתי הולכת לכובאת חולים שלוש פעמים לפחות כל פעם היה אומר אין שילשולים אין ווירוס בתוך חודש לא יכלתו לסגור את הפה לבלוע הייתי מדברת ולאט לאט אף אחד לא יבין מה מדברת אמרה לו אמא הילדה מתה מול עיני ואתה רק אומר אין שילשולים אין ווירוס ואז נתן לי הפניה לבית חולים ולמומחי כבד וטחול ואז היה מאוחר כי פגע בעצבים אבל המצב עכשוי השתפר ...ביום לוקחת עשרה כדורים בגלל כך אני מפחדת ולא מאמינה באף רופה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה יש רופאים מעולים וכל הכבוד
אור26/11/2012להם עושים עבודה מכל הלב וכמו שצריך אבל יש גם מזלזילים עכשוי אני מוטפלת אצל ד"ר נמר בצפת וגם אצל ד"ר לירנר בעיה אףאחרת אורטפדיה וכל הכבטד לרופאים אלה אבל לא יודעת למה לא יכולה להאמין באף רופה אולי בגלל שהיה הרבה מקרים של טעויות ובסוף רק אני סבלתי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה אבל היה הרבה
אור26/11/2012מקרים של טעיות ובסוף רק אני סבלתי אולי בגלל כך לא יכולה להאמין באף רופה יש הרבה רופאים כל הכבוד להם יחס עבודה טובה והכל כמו שצריך ...אבל הרופה הזה מזלזל יותר מידי לא אומרת מזלזל מן הסתם הרבה טעויות עשה ובסוף אני סבלתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופה המשפחה שלי מטומטם וחמור סליחה - תגובה
פרופ' דורון זמיר27/11/2012אבחנת וילסון יכולה להיות אתגר משמעותי ובשל היות המחלה נדירה יחסית, מתעכבתהאבחנה לעיתים תכופות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה דעתך? זה חוסר אחריות וזלזול או
אור29/11/2012מה ?תגיד לי בבקשה רוצה לשאול שאילה אם הפסקתי לקחת תרופה "Penicillamine " מה קורה ועדיין אני צריכה את התרופה הזאת???....הייתי בת 16 אשפזתי חודש בבית חולים רמב"ם בגלל שאין אישור לתרופה ...התקשרו אלי מכובאת חולים ואמרו שיש אישור והזמינו לי את התרופה ועוד שלוש ימים תהיה בכרמיאל ..אז בקשתי שישחררו אותי נתנו לי מכתב שחרור ושבעה כדורים והכול היה בסדר ..הייתי לוקחת שני כדורים ביום "Penicillamine" ...לא יודעת מה קרה בדיוק ולא הצליחו להשיג את האישור והיה מדובר שיש אישור וכבר הזמינו התרופה ..התייעצתי ברופא המשפה "כלומר אותו רופא" אמר שאפשר להפסיק לכמה ימים כשאקבל את האישור ..אז באותו יום פספסתי כדור ביום השני התקשר אבא לבית חולים ודבר עם רופא לא זוכרת מה השם שלו ושאל אם מזיק כך אמר 1. גורם למוות 2.אסור לפספס אפילו כדור ועדיין לא התייצב המצב של הילדה כלומר המחלה "הנחושת " 3. עכשיו תגיעו לבית חולים ...כשהגענו סיפרתי מה אמר רופא המשפחה לרופאים יש אחת לקחה מספר הטלפון שלו וכעסה עלוי אז מה זלזול וחוסר אחריות מהרופא או מהה???? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה באמת תודה
אור26/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

