מוקד היפראקואי בכבד מה המשמעות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מוקד היפראקואי בכבד מה המשמעות?
    חנית
    25/11/2012

    שלום.
    אני בת 32 סובלת מזה כחדשיים מכאבים בצד הימני של הבטן.חשוב לי לציין שמדובר בכאבים סבילים, ויותר כמיחושים מעורפילים ולא נקודתיים. לאחרונה הרגשתי נקודה כ5 ס"מ מתחת לאמצע הצלעות כשרק שאני לוחצת עליה אני חשה כאב חד חזק ומקומי..
    מבדיקת uc נמצא ש:כבד בגודל קין, מרקם הומוגני. באונה הימנית הודגם מקד היפראקואי
    באורך 0.45 ס"מ ייתכן המנגיומה.טחול תקין, מרקםהומוגני, כיס מרה מצומק,עד כמה שניתן לראות ללא עדות לאבנים דופן לא מעובה. (דרכי מרה, לבלב, כליות,אאורטה בטנית ורטרופריטנאום הכל נמצא תקין...)
    שאלותי הם:האם לדעתך הכאב שאני מתארת תואם את הממצאים בבדיקה(המנגיומה אמורה לכאוב)?
    איזה עוד בדיקות עלי לעבור אם בכלל? ומה המשמעות של כיס מרה מצומק?
    תודה רבה לך
    חנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוקד היפראקואי בכבד מה המשמעות? - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    26/11/2012

    כיס המרה המוצק קורה עקב התכבצויות. בפעם הבאה שעושים us של הכבד צריך צום יותר ארוך.
    המוקד נשמע כמו המנגיומה שהיא גידול שפיר.
    מציע us חוזר עוד חצי שנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו