כאבים בבליעה-ריפלוקס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בבליעה-ריפלוקס
    ריטה
    04/12/2012

    יש לי מזה מס' שבועות כאבי גרון - בעת בליעה של אוכל . הכאב הוא גם במגע חיצוני בגרון-באיזור הגרוגרת.
    בדיקה ע"י רופא אא"ג לא העלה דבר, וגם לא בדיקת דם. הפנו אותי לגסטרו.
    הכאבים מפריעים בבליעה , ולקרת ערב הכאבים עולים וגוברים. כמו כן יש לי מידי פעם סחרחורות.
    תור לגסטרו באיזור מגוריי לוקח זמן רב.
    נאמר לי ע"י רופא אא"ג שיש בדיקה שמכניסים צינור עם מצלמה ורואים מה הבעיה , וכן בדיקה של שתית חומר לבן וצילום.
    מקריאה ברשת קראתי שחוץ מריפלוקס יתכן דלקת בושט...שעלולה להוביל לבעיות נוספות...די מלחיץ!
    שאלותי:
    האם ניתן לקבל הפניה מרופא משפחה לבדיקת הושט ע"י המצלמה? זה יכול לחסוך זמן יקר, היות ויש גם המתנה לבדיקה עצמה?
    האם כאבים כמו שתיארתי , ללא צרבות וללא סימפטומים נוספים מצביעים על ריפלוקס או משהו אחר? הכאב לא מופיע בבליעת רוק או מים, והכאב מתגבר לקראת ערב. בבוקר יותר רגוע אבל תמיד כואב בעת האוכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בבליעה-ריפלוקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבליעה-ריפלוקס - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    04/12/2012

    יש לך אודינופגיה-כאב בבליעה כדאי אכן לבדוק אנדוסקופית גם בדיקת אא"ג לפרינגס וגם גסטרוסקופיה. רפלוקס יכול לעשות כאב בוושט אך הכאב יתכן גם מתרופה חומצית שבלעת ללא מים (ברזל, מינוצין, אשלגן וכיוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו