כאבי בטן לאחר אכילת מאכלים מסויימים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי בטן לאחר אכילת מאכלים מסויימים
    דניאלה
    05/12/2012

    שלום רב,

    אני בת 28 ומאז גיל ההתבגרות בערך(יתכן שגם לפני כן) אני חשה בכאב בטן עז אשר מתחיל בהדרגה כשעתיים אחרי האוכל בבטן העליונה, לאחר אכילת דברים מסוימים(לחם מקמח לבן, חלמון של ביצה, מאכלים מטוגנים/עתירי שומן או כאשר אני אוכלת מעט יותר ממה שאני יכולה..). כאב הבטן מתחיל כתחושה של כבדות והופך בהדרגה לכאב חד המתחיל בבטן העליונה, נמשך כ-3-6 שעות וככל שעובר הזמן, הכאב יורד לבטן התחתונה, עד שנעלם... יתכן שמדובר בגזים(מלווה בגרפסים)...אם אני הולכת לישון עם הכאב, אני בדר"כ מתעוררת לאחר שעתיים עם הכאב בדרגה גבוהה פי כמה...יש לציין שכשאני שותה כמות גדולה של מים או עושה פעילות ספורטיבית אירובית זה עובר מהר יותר.... עשיתי בדיקת צליאק ובדיקת נשיפה ושתיהן יצאו שליליות... האם יתכן כאב בטן/קושי בעיכול קמח לבן גם כשאין צליאק? שמתי לב שכשאני מורידה את הלחם מהתפריט ואוכלת תחליפים מחיטה מלאה בלבד כאב הבטן מופיע פחות....ממה הכאב יכול לנבוע?

    תודה רבה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן לאחר אכילת מאכלים מסויימים - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    06/12/2012

    רגישות לקמח שאינה צליאק היא נושא שנוי במחלוקת בגסטרו. להערכתי התופעה שכיחה והצעתי- המנעי מקמח/קמח לבן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו