תולעים במעי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תולעים במעי
    טל
    06/12/2012

    שלום,
    אני אמא לשני ילדים קטנים. לפני כשנה נדבקתי מבני
    בתולעים. כולנו טופלנו בורמוקס לילדים עבר ואני מאז
    עם תולעים ולא מצליחה להיפטר מזה
    טופלתי בורמוקס במינון של כדור ואחרי 10 ימים עוד
    אחד. אחרי שבועיםם זה חזר. טופלתי עוד פעם 2 כדורים ביום
    למשך 10 ימים. נראה לי שאם אחרי עשרה ימים הייתי
    לוקחת עוד כדור אולי הייתי נפטרת מזה. אחרי חודש זה חזר
    לאף אחד בבית אין תולעים בדקתי וזה רק אצלי. רופאת המשפחה
    אמרה שזה לא מסוכן ושאפשר לחיות עם זה. אני ממש סובלת מזה
    ורוצה לטפל בזה באופן סופי.
    האם יתכן שנדבקתי ביותר מסוג אחד?
    אני רואה לפעמים תולעים לבנות עם שחור קטן בראש
    ולפעמים תולעים ארוכות דקות שקופות שיש שחור ולבן שקוף עליהן
    איני רואה תולעים בצואה אלא רק בזמן מקלחת בזמן ניקוי
    אבקש המלצה למינון מומלץ שבטוח יגמור את העניין.
    מצטערת על אורך היריעה פשוט אני כבר יותר משנה סובלת מהעניין
    יש לי בקע קטן בטבור האם זה מסוכן בהרשר של התולעים?
    בברכה, טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תולעים במעי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים במעי - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    10/12/2012

    בדרך כלל ורמוקס עובד.
    יתכן זיהום חוזר.
    מציע להפנות לרופא מומחה למחלות זיהומיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו