מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות בדיקהאילנה27/12/2012
מקור הדגימה: RECTUM.NOS
תאור מאקרוסקופי:
מםפר פרורים.
תאור מאקרוסקופי:
3 מהפרורים הינם אדנומות טובולווילוזות עם סימני דיספלזיה קלה.
ב 2 פירורים הנותרים נראה מבנה ארכיטקטורלי שמור.
בלמינה פרופריאה למפופלסמוציטרי בינוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק28/12/2012יש 3 פוליפים שפירים מאזור הרקטום.
זה בסדר אך כנראה שאתה בסיכון לפוליפים נוספים ודרוש מעקב יותר צמוד משבדיקה חוזרת בעוד 10 שנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם משפחה מדרגה ראשונה צריכים לעבור
אילנה16/01/2013מקור הדגימה: RECTUM.NOS
תאור מאקרוסקופי:
מםפר פרורים.
תאור מאקרוסקופי:
3 מהפרורים הינם אדנומות טובולווילוזות עם סימני דיספלזיה קלה.
ב 2 פירורים הנותרים נראה מבנה ארכיטקטורלי שמור.
בלמינה פרופריאה למפופלסמוציטרי בינוני.
יש לי כל הזמן פוליפים ומוציאים לי . זאת בדיקה החמישית .
גילו לי פוליפים לפני 15 שנה כשהיתי בת 40 כיום אני בת 55 שנה. אמרו לי שהילדים שלי צריכים לעבור קולונוסקופיה. האם האחים שלי גם צריכים לעבור (יש לי אחים מאמא וגם מאבא) קולונוסקופיה בגלל שגילו אצלי לפני גיל 50. היתי רוצה לדעת אם הילדים והאחים שלי צריכים לעבור את הבדיקה ומאיזה גיל. תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם משפחה מדרגה ראשונה צריכים לעבור
אילנה17/01/2013שלום !
האם האחים שלי גם צריכים לעבור (יש לי אחים מאמא וגם מאבא) קולונוסקופיה .
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם משפחה מדרגה ראשונה צריכים לעבור - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/01/2013יתכן מאוד.
את יכולה גם להפנות ליעוץ גנטי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

