מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה דחוף בבעיה רבת שניםקרן29/12/2012
שלום אני בת 28...ומגיל צעיר מאוד (יסודי!) יש לי בעיות בקיבה...גזים מרובים שגורמים לי לקיבה תפוחה וגרעפסים, כאבי בטן, כאבים בחזה שלא ממקור לבבי, הקאות אחרי ארוחות, דפיקות לב לפעמים (השבוע היה לי דופק 164 אחרי שקמתי משינה ואז הקאתי וזה עבר!).. עשו לי מלא מלא מלא בדיקות (גסטרוסקופיה, US, סיטי ראש, EEG, בדיקות דם, נשיפה לסוכרים ולקטוז וכד')...הכל יוצא תקין (חוץ מהלקטוז שהיה גבוה אבל גם אם אני נמנעת זה לא עוזר)..הייתי כבר אצל מלא רופאי גסטרו שאמרו לי אפילו לקחת 3 מוטיליום ביום..הדבר היחיד שעוד עזר לי איכשהו זה האנזימים pankreoflat שהפסיקו לייבא ובמקום אני לוקחת CREON אלף מ"ג וגזים X...שעוזרים לפעמים לא תמיד. הלכתי להמון מומחים והמומחה מספר 1 בארץ שלל קיבה רגיזה כי אין לי בעיה ביציאות. אפילו עשיתי מלא פעמים אק"ג ואקו לב וכאלה והתייעצתי עם קרדיולוג על כל מקרה וזה שום דבר לבבי. הבדיקה היחידה שיצאה לא תקינה היא בדיקה בהפרעה בהתרוקנות הקיבה וזה מה שיצא: T 1/2=125 דקות. אחוז שארית אחרי שעה = 66%. אחרי שעתיים=52% ואחרי 4 שעות =12% ורשום למטה שיש הפרעה בהתרוקנות הקיבה. האם זו הסיבה לכל הבעיות שלי? שתבין..אני מגיל קטן סובלת...זה משבית לי את החיים עד לרמה שאני לא יכולה לעבוד כי אני לא מרגישה טוב הרבה פעמים ואף אחד לא יודע לקטלג מה יש לי..התרופות בקושי עוזרות...אני מיואשת וסובלת...נמאס לי ללכת לעוד רופא ועוד רופא...האם לרפואה אין בשבילי פתרון? האם יש לך עיצה בשבילי? שום דבר לא עוזר : (
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחוף בבעיה רבת שנים - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק29/12/2012יש בעיה בהתרוקנות הקיבה- לעתים גם ביטוי למעי רגיז.
אפשר כמובן לנסות ארוחות קטנות ונוזליות.
מוטחיום יכול לעזור.
בעתיד אולי קוצבים לקיבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות בקיבה
ציפי02/01/2013שלום לך קרן, ממליצה בחום לנסות למשך שבוע בלבד להפסיק לצרוך דברי חלב מכל הסוגים!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ציפי אבל זה לא עוזר מניסיון
קרן05/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

