כאבי בטן שלא פוסקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי בטן שלא פוסקים
    מור
    04/01/2013

    שלום לרופאים המכובדים אולי תוכלו לעזור לי אני דיי מיואשת.. אני בת 35 , הסירו לי את הטבעת לפני כשנה וחצי לאחר שהיו הידבקויות רבות והתרחבות של הושט , התוצאה הייתה הקאות מרובות ואי עיכול של אוכל. בשנה האחרונה אני סובלת מהתקפים של כאבי בטן..בהתחלה סיווגתי את המזון שלא התעכל לי-ביצים גמבה שום בצל בשר אוכל מתובל,מטוגן ,מוצרי חלב.ושיניתי את התזונה , בחודש האחרון כאבי הבטן לא נעלמים ואני חיה סביב כאבי הבטן.עד שאני לא מקיאה את כל תוכן הקיבה ועוברת סיוט של כאבים של 5 שעות -זה לא עובר! זה יכול ללוות אותי כל יום וכל היום!!בקיצור איכות חיים בקרשים....אני אוכלת אוכל דל שומן, מזון עתיר בסיבים. ומפסיקה לאכול ב 17 בערב כדי שהאוכל לא יכאב לי...עשיתי את כל הבדיקות האפשריות :שתיית בריום אולטרסאונד גסטרוסקופיה.. רופא הגסטרו אומר שאין לי כלום חוץ מהתרחבות קלה של הושט וזה לא אמור לגרום לכאבים שאני מרגישה! יש לי אבני כיס מרה אבל תוצאות הבדיקות אומרות שאין קשר לכיס מרהALP-97 GTT-18 GOT-14 GPT-15 MCV-78 MCH-26 .הכירורג אומר שהכאב קשור לכיס מרה , הגסטרו אומר שלא! התחלתי טיפול באנציפלמד..הקאתי אותו אחרי שעתיים כמו שהוא.. אולי תוכלו לחוות דעתכם ולעזור לי .אני לא מצליחה להתאושש מהכאבים. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן שלא פוסקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן שלא פוסקים - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    06/01/2013

    אם גסטרוסקופיה לא מכבר תקינה האבחנה המבדלת היא בין קוליק ביליארי לNON ULCER DYSPEPSIA כדאית התרשמות קלינית מסיפור במרפאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו