האם יש מקום לבדוק?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש מקום לבדוק?
    אלמונית
    06/01/2013

    אני אובחנתי עם מחלת כליות (IGAN) לפני מספר חודשים.
    מאז ומתמיד סבלתי ממערכת העיכול. בחילות שמלוות אותי כל יום רוב היום ועד היום, כאבי בטן, ובנוסף חולשות, סחרחורות, צריבה, תנודות במשקל, בטן נפוחה.
    בנוסף אני מכל המשפחה הכי פחות התפתחתי. גם מבחינת גובה, גם משקל, וגם התפתחות כללית של אישה.
    הבנתי שיכול להיות לזה קשר לבעיות במערכת העיכול.
    יש לי אנמיה כל הזמן, מאז שאני זוכרת את עצמי, ממש הייתי במצב של 3.60 פריטין, ו 26 ברזל. זה עולה ויורד כל פעם, אבל תמיד מסתובב סביב 50 ממוצע של ברזל, ו 8 ממוצע של פריטין.
    רצו לעשות לי גסטרסקופיה, ואני לא ניגשתי מכיוון שהייתי עסוקה עם הכליות, ותהיתי אם זה יכול להיות שהכל נובע מהכליות. אך מתברר שהכליות זה משהו חדש, שהתחילרק לפני מספר חודשים, והבעיות שלי במרעכת העיכול זה כבר שנים.
    יש מקום לבדוק? התלונות שלי מצריכות בדיקה כלשהיא?
    והאם יתכן ומדובר בקרוהן? אני לא ממש מכירה מה זה, פשוט חברה לוחצת עליי לבדוק אם זה לא זה.
    תודה רבה!
    בת 20.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יש מקום לבדוק?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש מקום לבדוק? - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    06/01/2013

    אי אפשר לעבור לסדר היום מחוסר ברזל.
    יש קשר למשל בין מחלת צליאק לבין igan -ולכן מומלץ להפנות לרופא גסטרו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו