CT בטן תוצאות מלחיצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • CT בטן תוצאות מלחיצות
    אלה
    22/01/2013

    שלום!
    אמי עשתה CT בטן לפני כחצי שנה בCT הובחן:בחלק הפרוקסימלי של גוף הלבלב ניתן להבחין בממצא ציסטי בקוטר כ 5 מ"מ.
    והאדרנלים תקינים.
    הרופא המליץ על CT נוסף למעקב בעוד חצי שנה - בCT אחרןן התשובה היא : הלבלב עם מספר ציסטות זעירות, קרוב לוודאי שלוש, בקוטר מירבי עד 12 מ"מ.אין שינוי בהשוואה לבדיקה הקודמת. פרט לכך הלבלב בצורה, גודל ומרק תקינים.אין עדות להסננה של השומן מסביב ללבלב או בסמוך לממצאים הציסטיים המתוארים
    אני רוצה לשאול למה כתבו שאין שינוי כאשר ב פעם ראשונה הובחנה ציסטה אחת קטנה כ5מ"מ ועכשיו 3 בגודל 12מ"מ? והכיחשוב האם זה מסוכן ומעיד על מהשהוא מאוד רציני ו מה עלינו לעשןת
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    CT בטן תוצאות מלחיצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CT בטן תוצאות מלחיצות - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    22/01/2013

    אני גם לא מבין איך כותבים שאין שינוי.
    לדעתי יש לשקול כריתה כירוגית של חלק של הלבלב עקב החשד של משהו גידולי ולמנוע סיבוכים בעתיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו