חיידק הליקובקטור פילורי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיידק הליקובקטור פילורי
    ענת
    27/01/2013

    שלום רב,
    בחודש יוני 2012 נמצא חיידק הליקובטור פילורי 19.67 קיבלתי את קוקטיל התרופה של קארין אנטיביוטיקה ואומפרדקס, כעת החיידק חזר שוב והתוצאה היא 19.83, קיבלתי כדורים דוקסילן 100, פלאגיל 250, קל בטן, אומפרדקס.
    אני קוראת באינטרנט כל כך הרבה תגובות של אנשים ותופעות לוואי שמרתיעות אותי משימוש בתרופות אלו, מה גם שכתוב שלרוב האוכלוסיה יש את החיידק.
    שאלתי היא האם זהו הטיפול המתאים והיחידי לחיידק זה ומעבר לכך האם יש טיפול אלטרנטיבי יעיל לחיסולו של החיידק?
    הייתי במספר בתי טבע וכל אחד מציע פתרון אחר וסותר את הפתרון הקודם שקיבלתי.
    לדוגמא שמן אתרי אורגנו.
    אשמח מאד לקבל תשובה בנושא.
    תודה מראש,
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיידק הליקובקטור פילורי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק הליקובקטור פילורי - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    27/01/2013

    xאיננו מטפלים בחידק סתם אלא רק עם הוא סימפטומטי או עדיף אם יש דלקת או כיב בעטיו. אם את אסימפטומטית הייתי נמע מטיפול ואם את סימפטומטית ניתן לבצע גסטרוסקופיה על מנת לראות אם יש ממצא המצדיק טיפול (בנשים צעירות שכיחה NON ULCER DYSPEPSIA בה התועלת בטיפול מפוקפקת
    במידה ומוצדק לטפל הייתי שוקלטיפול מורכב יותר עם TAVANIC ּOMEP/ ּAMOXYCILLIN ּMOXIFLOXACIN או ריפבוטין עם 3 האחרונים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק הליקובקטור פילורי

    ענת
    27/01/2013

    ראשית אני מודה לך על התשובה.
    שנית הסימפטומים שיש לי הנם סימפטומים של הרגשת בחילות וכאילו גוש תקוע בגרון מה גם שלאחר אכילה ולו מועטה יש הרגשה של שובע ופעמיים קרה שבעת גיהוק האוכל עלה לי חזרה.
    הבדיקה היחידה שעשיתי הייתה בדיקת נשיפה.
    מדבריך הבנתי שהטיפול האנטיביוטי שאותו אני מקבלת לא מספיק במידה ויש לי סימפטומים.
    אני מתנצלת לא הבנתי איזה טיפול אתה מציע האם תוכל בבקשה שוב לחזור על הטיפול שעלי לבקש מרופא המשפחה ולמה התכוונת באומרך שלושת האחרים.
    אשמח לקבל את תשובתך בהקדם מכיוון שהיום התחלתי את הטיפול האנטיביוטי.
    שאלה נוספת:
    האם עלי ללכת לרופא גסטרו?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק הליקובקטור פילורי - תגובה - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    28/01/2013

    הסימפטומים שלך אינם מתאימים לחידק. בכל מקרה הייתי שוקל גסטרוסקופיה אחרי כשלון טיפול מרובע לראות אם יש הצדקה לנסיון טיפולי נוסף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו