מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חיידק הליקובקטור פילוריענת27/01/2013
שלום רב,
בחודש יוני 2012 נמצא חיידק הליקובטור פילורי 19.67 קיבלתי את קוקטיל התרופה של קארין אנטיביוטיקה ואומפרדקס, כעת החיידק חזר שוב והתוצאה היא 19.83, קיבלתי כדורים דוקסילן 100, פלאגיל 250, קל בטן, אומפרדקס.
אני קוראת באינטרנט כל כך הרבה תגובות של אנשים ותופעות לוואי שמרתיעות אותי משימוש בתרופות אלו, מה גם שכתוב שלרוב האוכלוסיה יש את החיידק.
שאלתי היא האם זהו הטיפול המתאים והיחידי לחיידק זה ומעבר לכך האם יש טיפול אלטרנטיבי יעיל לחיסולו של החיידק?
הייתי במספר בתי טבע וכל אחד מציע פתרון אחר וסותר את הפתרון הקודם שקיבלתי.
לדוגמא שמן אתרי אורגנו.
אשמח מאד לקבל תשובה בנושא.
תודה מראש,
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק הליקובקטור פילורי - תגובה
פרופ' דורון זמיר27/01/2013xאיננו מטפלים בחידק סתם אלא רק עם הוא סימפטומטי או עדיף אם יש דלקת או כיב בעטיו. אם את אסימפטומטית הייתי נמע מטיפול ואם את סימפטומטית ניתן לבצע גסטרוסקופיה על מנת לראות אם יש ממצא המצדיק טיפול (בנשים צעירות שכיחה NON ULCER DYSPEPSIA בה התועלת בטיפול מפוקפקת
במידה ומוצדק לטפל הייתי שוקלטיפול מורכב יותר עם TAVANIC ּOMEP/ ּAMOXYCILLIN ּMOXIFLOXACIN או ריפבוטין עם 3 האחרונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיידק הליקובקטור פילורי
ענת27/01/2013ראשית אני מודה לך על התשובה.
שנית הסימפטומים שיש לי הנם סימפטומים של הרגשת בחילות וכאילו גוש תקוע בגרון מה גם שלאחר אכילה ולו מועטה יש הרגשה של שובע ופעמיים קרה שבעת גיהוק האוכל עלה לי חזרה.
הבדיקה היחידה שעשיתי הייתה בדיקת נשיפה.
מדבריך הבנתי שהטיפול האנטיביוטי שאותו אני מקבלת לא מספיק במידה ויש לי סימפטומים.
אני מתנצלת לא הבנתי איזה טיפול אתה מציע האם תוכל בבקשה שוב לחזור על הטיפול שעלי לבקש מרופא המשפחה ולמה התכוונת באומרך שלושת האחרים.
אשמח לקבל את תשובתך בהקדם מכיוון שהיום התחלתי את הטיפול האנטיביוטי.
שאלה נוספת:
האם עלי ללכת לרופא גסטרו?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיידק הליקובקטור פילורי - תגובה - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/01/2013הסימפטומים שלך אינם מתאימים לחידק. בכל מקרה הייתי שוקל גסטרוסקופיה אחרי כשלון טיפול מרובע לראות אם יש הצדקה לנסיון טיפולי נוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

