ארוזיות בחיבור קיבה-ושט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ארוזיות בחיבור קיבה-ושט
    דוגמנית
    01/02/2013

    בגסטרוסקופיה נתגלו מס' ארוזיות בחיבור ושט-קיבה בעומק של קרוב ל-40 ס"מ.
    1. רצוי להמנע ממאכלים חומצים. איזה מאכלים נחשבים חומציים פרט לחומץ ולהדרים? האם עגבניות נחשבות חומציות? האם מיץ רימונים נחשב חומצי? האם יין?
    2. רצוי להמנע ממצב שכיבה אחרי אכילה. כמה זמן רצוי שיעבור בין סיום הארוחה למצב שכיבה/שינה?
    3. רצוי להמנע מאלכוהול. האם עדיף לשתות עם האוכל מאשר על קיבה ריקה? האם להמנע מאלכוהול גם עם אוכל?
    4. מתי מומלץ לעשות שוב בדיקת גסטרוסקופיה לשם מעקב? האם יש צורך לעשות שוב ביופסיה?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארוזיות בחיבור קיבה-ושט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוזיות בחיבור קיבה-ושט - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    03/02/2013

    רימונים ועגבניות הינם חומציים וכדאילהמנע( ברם ניתן לשפוט לפי הרגשתך) כדאי להמנע מאלכוהול ולא לאכול עד 3 שעות לפני שכיבה (עדיף לשכב עם ראשמורם-2 כריות) . לאור חומרת הממצא הייתיחוזר בטווח של שנתיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו