מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום שאלהליאורה13/02/2013
לפני שנה עברתי תאונה ואני מאז עם משכך כאבים פרקוסט, המשכך כאבים גרם לי לעצירות קשה ולכן ניתנו לי כדורים משלשלים, אני לוקלת 2-3 ביום וכאמור כבר כ12 חודשים ברצף באופן יומי, אני מעוניינת להפסיק להשתמש בהם אבל חוששת שהגוף שלי התרגל אליהם האם ניתן אחרי שנה של שימוש בהם להיגמל? האם יתכן שמעיים שלי ניזוקו ללא אפשרות שיקום?
יש לי תור לגסטרו אבל רק עוד 5 חודשים ואני חוששת להמשיך עם המשלשלים עד אז, כך שאני שואלת באופן עקרוני ויודעת שאתם לא יכולים לענות בוודאות לגבי המקרה שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שאלה - תגובה
פרופ' דורון זמיר14/02/2013את נוטלת אופיטים זמן רב מידי-זו סיבה לדאגה ולא המשלשלים להם את נזקקת בשל האופיטים הגורמים לעצירות נסי להפסיק הפרקוסט ובמקרה שאינך מסוגלתיש מרפאות גמילה . אין סכנה במשלשלים . את יכולה לקחת טרגין שאינו עושה עצירות אך גם בו אוקסיקוד=נרקוטיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מצטערת רק שאלה נוספת
ליאורה14/02/2013אני עברתי כבר שבוע וחצי מידי פעם ושבועיים ללא פרקוסט,רק שהכאב מחמיר מחזירים לי אותו,כך שהבעיה היא לא להפסיק,לא היו לי אפילו תופעות גמילה,טרגין ניסו לתת לי אבל זה גרם לי למחשבות אובדניות ולרעד ועוד,הבנתי שזה קורה לא אחת,החשש העיקרי שלי הוא דווקא כן המעיים היות ותחושת עצירות הרבה יותר מלחיצה אותי מהגמילה מהפרקוסט,אני פוחדת להיות כמו בנות שמשתמשות בהם על מנת לרזות שזה כמובן מטופש היות והקלוריות נשארות בגופן,כך ששאלתי היא האם אוכל לשקם את מערכת העיכול שלי אחרי כלכך הרבה חודשים של שימוש במשלשלים?
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

