נקסיום-תופעות לוואי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נקסיום-תופעות לוואי
    גליגל
    16/02/2013

    שלום רב,
    אני בת 40 עם צרבות קשות מנשוא יומיומית -חדש לריפלוקס לפי הסחמנים.לפני בדיקת מונמטריה וגסטרוסקופיה.
    עד אז המליץ הרופא לקחת נקסיום 40 מ"ג פעמיים ביום. העניין הןא שיחד עם השימוש בנקסיום התחילו לי כאבי גב, עם הקרנה לכתפיים (מרגיש לי ממקור של שרירים-נראה לי בלבד) ממש לא נעימים. עם תחושת נימול ועיקצוצים-כאבים שממש משבשים לי את היום. בנוסף אני מרגישה לאחר שימוש של 4 ימים בלבד שהצרבות עדיין קיימות אם כי יש לי הקלה.
    שתי שאלות:
    האם יכול להיות קשר בין כאבי הגב והנימולים והעיקצוצים לנקסיום?
    ומתי אני אמורה להרגיש הקלה גמורה בתופעות הריפלוקס-אם בכלל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקסיום-תופעות לוואי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקסיום-תופעות לוואי - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    17/02/2013

    כאב גב אינו נמנע על תופעות הלוואי השכיחות של נקסיום ומשפחתו (הפרעה בתפקודי כבד, בספק יותר זיהומים בדרכי הנשימה ויותר קלוסטרידיום ואוסטיאופורוזיס, כולם בספק) . את מקבלת מינון טוב וסביר שהכאב לא קשור לכדור, אך הייתי מחליפו לקונטרולוק למשל... ההשפעה בד"כ בתוך ימים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו