שלום פרופסור זמיר היקר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום פרופסור זמיר היקר
    שאלה לפרופסור
    17/02/2013

    ודה לך מאוד על התייחסות לשאלותי
    לפני כשנה עברתי ניתוח של מלנומה,יש לי נוירו פיברומטוזיס TYPE1 ולכן נתנו לי משככי כאבים (פרקוסט ואטופן כשפחות כואב) כמו כן רשמו לי בונדורמין לשינה, הבעיה היא שנוצרה לי כתוצאה מהפרקוסט והבונדורמין עצירות, ואז אמרו לי לקחת נורמלקס ופעם בשבועיים להחליף ללקסטיבים, כך שלא להישאר על אותו המשלשל לאורך זמן, אבל כבר מזה 12 חודשים אני לוקחת משלשלים היות והעצירות לא הפסיקה גם אחרי חודשיים של טיפול בפרקוסט ובונדורמין, כרגע אני לא לוקחת לא זה ולא זה, אבל כשאני לא לוקחת נורמלקס(3 מנות) או לקסטיבים למינהם אין לי יציאה, אני לא חושבת שיש גידולים שמונעים יציאה היות וכשאני כן לוקחת את הלקסטיבים אני כן מצליחה לצאת, שאלתי היא האם ניתן במצבי לחזור לאט לאט למצד של פעילות מעיים תקינה וסדירה? עצירות יוצרת אצלי לחץ נפשי גדול ובNF לחץ יכול לגרום להתגברות המחלה, אני לא רוצה בגילי (36) להיות תלויה במשלשלים כל חיי, אשמח לשמוע את דעתך וכמו כן לשמוע מה הworse senerio כמו שאומרים
    כמו כן האם אתה מקבל באופן פרטי?
    תודה וסופ"ש מהנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום פרופסור זמיר היקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רציתי לכתוב תודה על המענה וזה העתיק

    שאלה לפרופסור
    17/02/2013

    מחדש את השאלה!!
    תודה על התגובה מטה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות ושימוש במשלשלים

    תקוה
    01/03/2013

    עצה אישית ממני תתרחקי ממשלשלים כלשהם
    הפיתרון שלי ומתוך ניסיון
    שינוי בתזונה
    בבוקר חובה על קיבה ריקה 2 כוסות מים מעט חמים
    ולאחר מכן במשך כל היום לאכול סיבים תזונתיים
    תתרחקי כמו מאש מקמח לבן
    אני לא אומרת לך שתוכלי ללא גלוטן
    אבל אני אומרת שתעברי ללחם שיפון מלא או לחם מקמח מלא
    כמו -כן אפשר לאכול בורנפלקס עם שוקו או חלב או עם ירקות (פשוט להכין סלט ירקות ולפזר מעל ברונפלקס מחיטה מלאה)
    יש להרבות במשך היום באכילת ירקות (רצוי ירוקים)
    יש לציין כאשר אוכלים אוכל מרובה בסיבים תזונתיים ושותים המון (לפחות 2 ליטר ביום)תוך מספר ימים את פשוט שוכחת שהייתה לך בעיה
    בהצלחה
    מכל הלב
    תקוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות וסיבים תזונתיים

    יעל רוטשטיין-
    11/04/2013

    אני מבקשת להאיר ב-א לגבי עצירות וסיבים תזונתיים.ב מידה ואוכלים למשל קורנפלקס ואו יותר מדי ירקות כמו בטטה וברוקולי שעשירים בסיבים תזונתיים וכד'...ובמידה ואין משמעת של שתיה מרובה יש מצב שזה יגרום לתקעות במעי ובקיבה ויגרום "למעין פקק" ויתרום לעצירות. כך שמתקבלת תוצאה שתורמת בהכרח לעצירות.
    אעפ שמזונות אלו מבורכים באשר הם, צריך תמיד לבדוק כמה סיבים מכיניסים לגוף ולמי ממליצים ובאיזה כמות. במקביל חייב להגדיל את כמות שתיית המים ובמיוחד לאנשים עם עצירות.
    אפשרי גם לעסות את הבטן מספר פעמים ביום על מנת להגביר את תנועת הפריסטטיקה של המעי. אפשרי לעשות מספר תרגילים בספורט שיעזרו ויתרמו גם להנעה הזאת. עיסוי כסדרת טיפולים (וביניהם רפלקסולוגיה) תורמים ועוזרים לשפר את פעילות הפריסטטית ותורמים להגברת הרצון ליציאה....
    יעוץ זה לא בא במקום יעוץ רפואי.
    יעוץ זה בא משנים של עבודה שלי עם קוחות כמאמנת כושר ויועצת בתזונה לירידה במשקל.
    סטודנטית לנטורופתיה שנה ב'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו