מה עושים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה עושים?
    .
    04/03/2013

    בת 30, צליאק (מאוזן, נוגדנים תמיד בתוך הנורמה),
    ב3 חודשים אחרונים שימוש בכדורי זובירקס בגלל פצעים שנראים כהרפס (לא היו קודם).
    תדירות נטילה - כפעמיים בשבוע, תלוי אם וכמה פצעים מופיעים. בגדול כמות לא מבוטלת.
    בשבועיים האחרונים כאבי בטן חזקים מאד, כמו התכווצות/התעוותות, באזור האמצע-בטן תחתונה, כמו של שלשול. מרגיש כמו שלשול מתקרב אבל יציאה קשה וקטנה או לפעמים גם זה לא. ככה זה אולי 10-20 פעם ביום, הקלה אם יש יציאה אפילו קטנה.
    חשבתי בהתחלה שאולי מעין קשיי גמילה מנורמלקס אבל גם חזרה לשימוש (פעם ביום, כ-3-4 פעמים בשבוע) לא העלימה. אולי מעט השתפר אך לא חלף.
    קולונוסקופיה שעשיתי לפני כשנתיים-שלוש (בגלל העצירות) היתה תקינה.
    בינתיים - סבל.
    השאלות:
    1. יתכן שהזובירקס פגע במעיים?
    2. יתכן שמחלות מעי דלקת למרות שקולונסקופיה מלפני כמה שנים לא הראתה משהו?
    3. סיבה לדאגה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים? - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    04/03/2013

    קשה לענותץ אנני חושב שזובירקס קשור לפגיעה במעיים.
    יתכן ברמה הטאורטית דלקת במעי. יתכן גם קשור לצליאק.
    אין סיבה לדאגה אך זקוקו לבירור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו