שלשולים לקרוא את זה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלשולים לקרוא את זה
    לימור
    08/03/2013

    פרופ שלום
    אני בת 39 יש לי שלשולים כבר חודש וחצי לפעמים מיימים לפעמים דייסתים בערך שלוש פעמים ביום מלווה בכאבי בטן ובקיבה לא חזקים. רופא המשפחה נתן לי לעשות במשך שלושה ימים רצופים תרביות צואה שיצאו תקינות ובנוסף החליט על טיפול אנטיביוטי למשך חמישה ימים. היום אני ביום השלישי של האנטיביוטיקה והמצב אותו דבר. לפני כ 4 שנים היו לי גם שלשולים יותר מחודש הייתי אצל גסטרו עשיתי קולונסקופיה שיצאה תקינה הרופא רצה לעשות גסטרוסקופיה בזמנו בגלל המוגלובין 11.8 אך אני נרתעתי מהבדיקה.
    בדיקות דם לצילאק שלילי. בנוסף לפני שלוש שנים הליקובקטור פלורי טופל באנטיביוטיקה
    מה עליי לעשות עכשיו?????
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלשולים לקרוא את זה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשולים לקרוא את זה - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    10/03/2013

    יש צורךבהתרשמות במרפאה . CRP. ESR. האם נעשתה ביופסיה ממעי ימני ? האם נעשתה איליוסקופיה ? אולי יש טעם בCTE או MRE האם יש לך ירידה במשקל? קשר לחלב ומוצריו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו