הפטיטיס C ב-US גרגרים בכבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפטיטיס C ב-US גרגרים בכבד
    רונית
    14/03/2013

    שלום רב,
    אני בת 80 עם הפטיטיס C ועברתי אולטראסאונד וגילו גרגרים בכבד ללא תהליך פעיל, מה זה אומר? זה מסוכן? זה חשש לשחמת? חשש למשהו אחר? זה מראה על התחלת תהליך?
    אגב, יש לי אבנים רבות בכיס המרה.
    האם לקבל המלצת חברה ולרוץ לרופא נרופאת כדי שיתן לי דיאטה של ניכוי כבד?
    אציין שאני בעודף משקל של 20 ק"ג מעל משקל רצוי לגובה שלי.
    אנא! התייחסותך המהירה, אני בלחץ מהתוצאה של בדיקת US.
    האם אתה ממליץ לבצע בדיקה נוספת לשם העמקת בירור דוגמת CT ?

    בתודה מראש על התייחסותך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפטיטיס C ב-US גרגרים בכבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפטיטיס C ב-US גרגרים בכבד - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    17/03/2013

    אין סיבה לדאגה בנושא. כבד מגורגר יכול להעיד על פיברוזיס וגם על שחמת. עם זאת בשחמת יש בד"כ גם טחול גדול ומראה אופיני למדי של הכבד. את יכולה ללכת לנאורופט אך באותה מידה את יכולה ללכת גם למעלה באוב וידעונית . דאי לרדת במשקל. ולהתמיד ולעשות מעקב US מידי חצי שנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו