לחוצה מאד.. מבקשת עזרה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחוצה מאד.. מבקשת עזרה..
    הודיה
    16/03/2013

    שלום רב,
    בשל תלונות על כאבי בטן תחתונה הופניתי לUS ובדיקות דם שהראו:
    בUS הכל תקין מלבד הידרונפרוזיס קל בכלייה ימנית. בבדיקות הדם: ALT :86.
    בבדיקות דם חוזרות לאחר יומיים: ALT: 152, AST: 100 ועוד באותו היום בערב (במיון): ALT: 127.
    יש לציין כי בתרביות השתן הכל תקין כמו גם שאר ספירת הדם, הBILIRUBIN וה- ALBUMIN בטווח הנורמה.
    אני מאד לחוצה מחשש למחלה בכבד או משהו קשה אחר.
    לא הייתי בחו"ל ב-3 שנים אחרונות (ולפני כן רק ברודוס), לא שותה ולא מעשנת.. הפסקתי גלולות יסמין למניעת היריון לפני חודש וחצי והתחלתי לפני כשבוע וחצי ליטול "פרנטל" (מולטי ויטמין לנשים שמתכננות היריון).
    מה עוד יכול להסביר את פשר העלייה באנזימי הכבד?
    האם יש מקרים בהם זה ויראלי בלבד ולא מעיד על נזק ממשי או מחלה כלשהי?
    בבקשה אני מאד מאד לחוצה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחוצה מאד.. מבקשת עזרה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחוצה מאד.. מבקשת עזרה.. - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    18/03/2013

    אין מספיק ניתונים לאפשר אבחנה.
    יתכן נגיף והסיפור חריף.
    מציע להבדק אצל רופא כבד ולבצע בדיקות דם נוספות.
    חשוב להגיע לאבחנה לפני הריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו