הצילו! אני סובל מאוד בחודשיים האחרו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצילו! אני סובל מאוד בחודשיים האחרו
    משה
    22/03/2013

    אני בן 36, מנהל חברה.
    סובל בחודשיים האחרונים מהסימפטומים דלהלן:

    * גרבסים "כלואים" בגרון – בשעת שכיבה אני חייב להתיישב כדי לשחרר הגרבס מהגרון. אחרת יש תחושת חנק.

    * לפעמים, בדיבור רצוף, נתקע לי אוויר בגרון, ואני חייב לעצור את הדיבור באמצע, כדי לשחרר את האוויר

    * קליקים בגרון בעת בליעה – באזור הגרוגרת

    * בעת סיבוב ראש (בנהיגה) – תחושת לחץ בגרון – כאילו אני מותח משהו באזור הגרוגרת

    * לפעמים כל אזור הצוואר/סנטר "תפוס" "מכווץ"

    * אוכל כמו אפונה או עוף, נתקע לפעמים בגרון, וחתיכות קטנות יוצאות חזרה מהגרון לפה, או סתם נתקעות, ואני צריך לגרגר כדי להוציאם.


    יצוין, שמאז ומעולם, כשאני אוכל ארוחה ממוצעת, אני "מעלה גרה". כלומר: אני יכול להוציא את האוכל חזרה. אבל אין לי צרבות ומעולם לא סבלתי מהתסמינים הנ"ל.


    שני אירועים שאולי היו יכולים להיות לפני תחילת התסמינים:

    1) כירופרקטור שיחק לי בצוואר, ושמעתי קליקים בשדרה הצווארית.
    2) אכלתי ארוחה כבדה מאוד, וכל הזמן "העליתי גרה" ופלטתי את האוכל שוב ושוב, ושוב אכלתי ופלטתי. (זו הייתה ארוחה משפחתית עם הרבה מנות רצופות).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו! אני סובל מאוד בחודשיים האחרו - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    23/03/2013

    קשה לענות בפורום.
    מציע בדיקה של רופא אאג וגם נסיון טוב דרך רטפא גסטרו נגד רפלוקס של חומצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו