ברזל ונקסיום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ברזל ונקסיום
    גליגל
    22/03/2013

    שלום רב,
    אני כבר חצי שנה סובלת מצרבות קשות ויומיומיות. לפני חודש התחלתי נקסיום פעמיים ביום (כל הכדורים האחרים לא עזרו וגרמו לתופעות לוואי) הייתה הקלה(אך מיד כאשר אני מורידה את הכדור של הערב אני שוב עם צרבות קשות).
    עברתי גסטרוסקופיה הרופא ראה אודם באנטרום לקח ביופסיה יצאה תקינה.(לטענתו כנראה גסטריס -אני עושה שימוש נרחב במשככי כאבים כי אני סובלת מפיברומיאלגיה).

    עברתי מונומטריה מחכה לתשובות.

    לפני 5 שנים עברתי קולונוסקופיה שהיתה תקינה.


    בנתיים יש לי חולשה כללית וירידה בברזל מתחת לקו הנורמה(הורדתי במודע המון סוגי מזונות בגלל הריפלוקס סובלת ממש ונמנעת מלאכול הכל).

    קבלתי אתמול מהרופאה מרשם לברזל אחרי שקראתי ראיתי שצריך לקחת
    כחצי שעה לפני ארוחת בוקר וחצי שעה לפני ארוחת ערב.
    זה הזמן שאני לוקחת את הנקסיום.

    מה עושים? כיצד מייצבים את המצב המורכב שאני נקלעתי אליו. ומותיר אותי עם צרבות, חלשה ואף רעבה...
    שבת מצויינת ותודה מראש על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ברזל ונקסיום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברזל ונקסיום - תגובה

    ד''ר סטיבן מלניק
    23/03/2013

    יתכן שהיעילות של הברזל תהיה פחות בגלל הנקסיום אך יש לקחת ביחד ולעקב אחרי תשובת פריטין שמשקף כמות הברזל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו