תפקודי כבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפקודי כבד
    בלי שם
    16/04/2013

    שלום רב!! בבדיקת דם שביצעתי נמצאה שרמת הggt של תפקודי הכבד שלי מגיע לרמה של 166 כאשר הגבול העליון הוא 55 הגעתי עם זה לרופא משפחה והוא אמר לי שאין צורך לחשוש ושה ggt אינו מדד שלוקחים בחשבון זה נראה לי מוזר ולא הגיוני שכן התיחסו לזה בבדיקות מעבדה ורופא אומר שאין צורך להתיחס לזה
    לכן אני פונה אליכם אולי תכלו להגיד לי מה פשר הדבר האם עלי לדאוג שכן טווח זה נמצאה הרבה מעל הנורמה אולי פי 2.5 מעל הגבול העליו מה זה אומר מה עלי לעשות איזה בדיקות נוספות עלי לבצע ביקרתי אצל רופא מומחה והוא אכן אמר לי שיש לי בעיה בתפקודי כבד אני חייב עצה נוספת בבקשה תעזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפקודי כבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפקודי כבד - תגובה

    פרופ' דורון זמיר
    17/04/2013

    GGT הוא אנזים קופצני מעט (עולה גם בהפרעה מינימלית המעיד על בעיה כולסטטית. הוא משמש לעיתים כפרשן לALK PHOS גבוה ומבהיר לנו בעלותו שמקור זה האחרון כבדי-כולסטטי ולא מהעצם. אכן ערך גבוה כזה מצדיק בירור-כדאי לראות אם ההפרעה חדשה או וותיקה ולשקול US בטן להדגמת הכבד ודרכי המרה וכן בדיקות סרולוגית כבד וביחוד AMA יש לשלול שתיית אלכוהול ונטילת תרופות שיכולות לגרום לכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו